لنکرانی: تلقی الهام از حضور در دولت، خدمت رسانی بیشتر است/ احتمال ائتلاف بین لنکرانی، فتاح و جلیلی در جبهه پایداری

۵ م دیماه ،

کامران باقری لنکرانی درپاسخ به سئوالی دربارهٔ جایگاه غلامحسین الهام در جبهه پایداری و حضور وی در کنار رئیس جمهور به عنوان سخنگوی دولت گفت: آقای الهام تلقی اش این است که حضورش در دولت به خدمت رسانی بیشتر منجر می گردد، ما به تشخیص ایشان احترام می گذاریم هرچند تشخیص ما چیز دیگری بود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ائتلاف میان سعید جلیلی، فتاح و خودش به عنوان کاندیدای جبهه پایداری گفت: هنوز وارد شدن به مباحث مصداقی را زودهنگام می دانیم و تلاش کنونی جبهه تشریح برنامه های دولت یازدهم است.
لنکرانی با بیان اینکه جبهه پایداری مرزبندی های مشخصی دارد، در خصوص ائتلاف با دولت افزود: یکی از مرزبندی های ما با جریان فتنه است مرزبندی دیگر ما با جریان انحرافی است که از تفکرات اصیل دینی فاصله گرفته یا برای چسبندگی به قدرت کار می کنند. مرزبندی سوم با کسانی است که در مقابل جریان انحرافی و فتنه به وظیفه خود عمل نکرده اند. جبهه پایداری با هیچ کدام از این سه مرزی که به عنوان خط قرمز تلقی می شوند تعامل انتخاباتی ندارد.
لنکرانی در خصوص موضوع هماهنگی صورت گرفته میان حدادعادل، قالیباف و ولایتی گفت: انشاءالله این همراهی یک همراهی در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد. البته نگرانی هایی در خصوص پایداری و باقی ماندن این ائتلاف داریم.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.