لهراسبی:در هیچ گروه مافیایی عضو نیستم/من سوگولی تلویزیون نیستم

کافه موسیقی: علی لهراسبی درباره انتشار جدیدترین آلبوم خود، گفت: این آلبوم که پنجمین آلبوم من در حوزه موسیقی پاپ است، هم اکنون در مرحله انتخاب شعر و ملودی است و تصمیم دارم تا پایان سال آن را روانه بازار موسیقی کنم.

این خواننده با بیان اینکه موسیقی چند تیتراژ به وی پیشنهاد شده است، گفت: در حال حاضر هیچگونه تصمیمی برای خواندن در تیتراژها ندارم و فعلا هیچ یک از آنها را قبول نخواهم کرد؛ چون در سریال “خداحافظ بچه” که در ماه رمضان از این رسانه پخش شد، خوانده ام و نمی خواهم به فاصله کم از هم در یک رسانه کار کنم.

خواننده مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” در ادامه با اشاره به اینکه مبنای انتخاب مجموعه هایی که در آنها می خواند، متن خوب، بازیگران و کارگردان خوب است، تاکید کرد: بحث بر سر سوگلی بودن و غیر سوگلی بودن نیست، بلکه به اعتقاد من آنچه مهم است این است که هر کس کارش را بلد باشد و به خوبی از پس انجام آن بر آید، کارهای بسیاری به او پیشنهاد می شود. کما اینکه خیلی از خواننده ها وارد مقوله خوانندگی تیتراژ شدند و نتوانستند از عهده انجام آن برآیند.

وی افزود: تیتراژ خواندن تخصص می خواهد؛ چرا که قطعه ای که برای تیتراژ یک فیلم یا سریال ساخته می شود، صرفا مختص آن بوده و باید با آن هماهنگ شود و این از عهده هر کسی بر نمی آید. متن سریال و فیلم با موسیقی باید کاملا هماهنگ باشد و به گونه ای می توان گفت لازم و ملزوم یکدیگرند. مثلا مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” یک قطعه مستقل بود که با این مجموعه شنیده شد. اجرای ان در آلبوم من موجب استقبال خوبی از سوی مردم شد. بحث بر سر این است که خواندن موسیقی تیتراژ هم سختیهای خود را دارد .

وی تاکید کرد: نه من بلکه هیچ یک از خواننده ها که برای تیتراژهای تلویزیونی می خوانند، سوگلی این رسانه نیستند و به اعتقاد من از باندبازی و مافیا و این بحثهایی که این روزها باب شده است، هیچ خبری نیست. این چیزها فقط زاییده افکار خودمان است، همین! من در هیچ باند و مافیایی نیستم و این حرفها شایعه ای بیش نیست.

لهراسبی در پایان گفت: برای کنسرتهایی که در پایان مهرماه و اوایل آبان ماه برگزار خواهم کرد خود را آمده می کنم. قرار است این کنسرتها به شکل متفاوتی نسبت به کنسرتهای قبلی من برگزار شوند.

گفتنی است،لهراسبی همیشه یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها در زمینه مافیا در عرصه خوانندگی تیتراژ بوده و مورد تهاجم مخالفان خود و نیز انتقاد اهالی موسیقی واقع شده است.

هنر آنلاین

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.