لوازم خانگی چوبی

۱۰م اسفند ،

  یکی از ایده های بسیار خوب برای دکوراسیون خانه استفاده از وسایل چوبی و القا حس طبیعت به بیننده است. چوب استفاده های متمایزی دارد. گاهی می تواند به وجود آوردنده وسایل فوق العاده مدرن و گاهی دکورهای روستایی باشد. اما در هر دو حالت، وسایل چوبی سبب ایجاد حس گرما و صمیمت بیشتر در خانه می شوند. این وسایل، کیفیت و البته قیمت گران تری نیز دارند. بنابراین، در این مطلب چند وسیله کوچک و ارزان را نام برده ایم تا بتوانید در بخش های مختلف خانه خود حسی از طبیعت را القا کنید.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۱٫    لوسترهای چوبی خمیده

در دکوراسیون خانه می توانید وسایل مدرن و شیک را با عناصر زیبایی روستایی ترکیب کنید. به طور مثال، با گرما و شکل دادن چوب ها می توانید لوسترهای زیبا تهیه و از سقف آویزان کنید. بهترین مکان برای استفاده از این لوسترها، درب ورودی است.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۲٫    نمک و فلفل پاش چوبی

در بازار می توانید نمک و فلفل پاش های چوبی زیبایی را پیدا کنید که از چوب بلوط سفید تهیه و با موم پرداخت شده اند. این نوع وسایل اصولا با دست ساخته می شوند و ارزش بالایی دارند. با این وسایل کوچک می توانید به آشپزخانه مدرن و شیک خود، دکور شیک و متفاوتی ببخشید. در ضمن، بسیار بهتر از نمک و فلفل پاش های معمولی می باشند زیرا دانه های تازه فلفل را می توانید در لحظه بسابید و از عطر عالی آن لذت ببرید.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۳٫    چهارپایه چوبی

چهارپایه های فلزی با صفحه های چوبی که از چوب گردو ساخته شده اند، استفاده های متفاوتی در بخش های مختلف خانه دارند. حتی می توان در دکور خانه نیز از آنها بهره گرفت.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۴٫    جای پنیر یا کره

شاید به نظر برسد جا پنیری چوبی نوعی ولخرجی اضافه است. اما خریداری این وسیله زیبا که در ترکیب آن شیشه نیز به کار رفته است برای استفاده روزانه بر سر میز غذا بسیار عالی و جالب است. این وسیله به خوبی حس طبیعت و سادگی را به بینده القا می کند.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی 

۵٫    چاپ استیک های چوبی

اگر در خانه غذاهای تایلندی یا چینی و ژاپنی درست می کنید، می توانید از چاپ‌استیک های چوبی (چوب هایی که به جای قاشق و چنگال استفاده می شوند) استفاده کنید. به طور مثال برای خوردن نودل، از این چاپ استیک ها که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشند، استفاده کنید.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۶٫    قاشق ادویه

می توانید از قاشق های چوبی کوچک در ظروف ادویه استفاده کنید. این قاشق ها بسیار زیبا می باشند و تقریبا در همه فروشگاه های لوازم خانگی یافت می شوند و قیمت ارزانی نیز دارند. این قاشق ها حس زیبای خانه های روستایی را دارد که در ترکیب با وسایل مدرن، بسیار جالب می گردد.

لمس طبیعت: استفاده از لوازم خانگی چوبی

۷٫    تخته گوشت

قدیم ها همه تخته های گوشت چوبی بودند. اما چندین سال است که انواع پلاستیکی آنها نیز به بازار آمده است. به شما پیشنهاد می کنیم برای زیبایی و همچنین دوام بیشتر، انواع چوبی را انتخاب و خریداری کنید. این تخته ها در طرح های متنوع در بازار موجود می باشند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهنام معزی:

    با سلام
    در صورت امکان کاتالوگ و لیست قیمت را به آدرس زیر ارسال کنید
    سنندج بازار آصف جنب پاساژ آشنا فروشگاه رهام کد پستی ۶۶۱۶۷۴۵۱۹۷

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.