لوح سپاس و تندیس سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مدیرعامل خبرگزاری برنا اهدا شد

از سوی اعضای شورای سیاست گذاری

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: امیدواریم خبرگزاری برنا یکی از ستون‌های روابط عمومی بوده و با حضور مدیرعامل جدید شاهد رسانه امیدبخشی برای جوانان باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، عصر روز دوشنبه اعضای شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور و همچنین بازدید از خبرگزاری برنا لوح سپاس و تقدیر دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را به مهدی اسماعیلی مدیر عامل خبرگزاری برنا اهدا کردند. 

هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این مراسم گفت: اسماعیلی در حوزه روابط عمومی و رسانه همیشه فعال و کوشا بوده و در دوره های گذشته عضو شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بودند. امیدوارم در خبرگزاری برنا فضایی ایجاد شود تا اطلاع رسانی خاصی برای سمپوزیوم داشته باشیم. دبیرخانه سمپوزیوم وظیفه خود می داند که در کنار خبرگزاری برنا باشد و اعضا از پتانسیل ها و فرصت هایی که با رسانه شما دارند، استفاده کرده و همکاری نمایند.

وی افزود: امیدواریم خبرگزاری برنا بتواند یکی از ستون های روابط عمومی باشد و نیز با حضور جناب عالی چهره فرهنگی و رسانه ای شاهد رسانه امیدبخش و نشاط انگیزی برای جوانان کشور باشیم و بتوانیم از مهارت های ارتباطی و آموزه های روابط عمومی که تاثیرگذارند در خبرگزاری شما استفاده کنیم.

سفیدی اهدای لوح سپاس به اسماعیلی را به خاطر مساعدت های گذشته ایشان و نیز به خاطر مساعدت های وی در زمینه قانون روابط عمومی و رایزنی ها برای مطرح شدن در مجلس شورای اسلامی دانسته و گفت: اگر این قانون تصویب شود، یکی از اهرم ها و پایه گذارانش اسماعیلی است. با وجود وی توانستیم این فضا را ایجاد کرده و تدوین قانون روابط عمومی را داشته باشیم.

همچنین اسماعیلی در این جلسه با خیرمقدم به اعضای شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: وظیفه خود می دانیم تمام ظرفیت های برنا را (اگر چه ظرفیت زیادی نیست) در اختیار مجموعه روابط عمومی کشور قرار دهیم. امیدواریم بحث قانون روابط عمومی را از مجاری خاص و مجلس پیگیری کرده و از طریق رسانه مطرح کنیم. همچنین امیدواریم در فضای سمپوزیوم هم بتوانیم تاثیرگذار بوده و ابزاری موثری برای انتقال مطالب سمپوزیوم باشیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.