لورکوزن منتظر نتیجه مذاکرات با رنسینگ است

    به نقل از دی‌ولت، باشگاه لورکوزن که متعلق به کنسرسیوم صنعتی بایر‌شیمی است، از چندی پیش تلاش کرد دروازه‌بانی با تجربه به جمع نفراتش اضافه کند که ذخیره خوبی برای «برند لنو» باشد. برای این منظور مذاکراتی با رنسینگ انجام داد. سنگربان ۲۸ ساله‌ای که اکنون عضو تیم دسته دومی اف.ث.کلن است. اما تا دو فصل قبل به عنوان مرد شماره یک تیم پرستاره بایرن مونیخ فعالیت می‌کرد و اکنون جایگاه متزلزلی نزد کلنی‌ها دارد.

در همین ارتباط رودی فولر مدیر ورزشی بایر گفت: مذاکراتی برای توافق و انتقال این بازیکن صورت گرفته اما تا به این لحظه توافق نهایی حاصل نشده است.

وی در فاصله چند روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات اظهار داشت: رنسینگ، موضوعی جالب و قابل تامل برای ما است. چهار روز تا پایان نقل و انتقالات فرصت داریم. باید صبر کنیم حاصل مذاکرات چه خواهد شد.

یورگ یاکوب، مدیر ورزشی کلن نیز حرف‌های همکار لورکوزنی را تایید کرد و گفت:‌ مذاکراتی دراین مورد وجود داشته، اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

مهلت نقل و انتقالات تابستانی در لیگ‌های فوتبال آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و اسکاتلند تا شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.