لومیا ۱۰۲۰ نوکیا با دوربین ۴۱MP OIS رسما معرفی شد

ممتازنیوز:

1

شرکت نوکیا رسما اسمارت فون دوربین محور خود با نام لومیا ۱۰۲۰ یا EOS را معرفی نمود. این دستگاه اولین کمرافون ویندوز فون به حساب می آید و از مشخصات آن می توان به دوربین ۴۱ مگاپیکسلی PureView با سنسور ۱/۱.۲ اینچی BSI، لنز ۶ المنتی ZEISS و تثبت کننده تصویر نوری اشاره نمود. یک LED flash برای فیلمبرداری و فلاش زنون نیز در پشت آن قرار دارد. دوربین آن می تواند تصاویر ۴۰ و ۵ مگاپیکسلی را بطور همزمان ثبت کند.

در بخش دوربین نیز اپلیکشن های Pro Camera و Smart Camera بطور کامل در اختیار کاربر قرار دارد ضمن اینکه دسترسی کامل دستی نیز برای انجام هر گونه تنظیمات وجود دارد. در جلو دستگاه هم یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی (wide-angle) برای مکالمات تصویری قرار داده شده است.

لومیا ۱۰۲۰ قابلیت ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰P را داشته و کاربر می تواند در بخش فیلمبرداری ۱۰۸۰P تا سه برابر زوم انجام دهد. در صورتیکه کیفیت فیلمبرداری به ۷۲۰P برسد، قابلیت زوم به ۶ برابر افزایش پیدا می کند. صدا نیز بصورت استریو ضبط می شود.

اما در بخش سخت افزاری، پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Snapdragon S4 قدرت این دستگاه را تامین می کند، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه ۷ گیگابایت فضای SkyDrive و صفحه نمایش ۴.۵ اینچی Clear Black AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل که توسط گوریلا گلاس ۳ محافظت می شود و مجهز به تکنولوژی +PureMotion HD است وجود دارد. صفحه نمایش همچنین دارای تکنولوژی Super Sensitive Touch است که اجازه استفاده از صفحه نمایش با ناخن یا با دستکش را می دهد.

در بخش ارتباطی بلوتوث ۳.۰، NFC، وای فای dual-band و GPS وجود دارد. باتری لومیا ۱۰۲۰ یک باتری ۲۰۰۰mAh که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند و می توان با استفاده از آن به مدت ۱۳.۳ ساعت به مکالمه با اسمارت فون پرداخت.

ابعاد این محصول نوکیا ۱۳۰.۴ در ۷۱.۴ در ۱۰.۴ میلیمتر و وزن آن ۱۵۸ گرم می باشد و در رنگهای مشکی، زرد و سفید در دسترس خواهد بود. قرار است این دستگاه تا پایان سه ماهه جاری در چین و اروپا عرضه شود.

دانلود

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.