لوکس ترین و زیباترین فرودگاه های جهان + عکس

 

فرودگاه بین المللی Incheon کره جنوبی

این فرودگاه یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان بوده و از امکاناتی مانند استخر، سونا، ماساژ، و اتاق هایی برای خواب و استراحت برخوردار است. اخیراً، با توجه به نظر مسافران، این فرودگاه را “بهترین فرودگاه جهان” نامیده اند. فرودگاه lncheon همچنین شامل یک موزه فرهنگی است که آثار هنری بودایی را به نمایش می گذارد.

 

فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو

سالن های این فرودگاه محل برگزاری گالری های هنری است و بیش از ۶۰ اثر هنری از سوی کمیسیون هنری سان فرانسیسکو در آنجا قرار داده شده است. از دیگر امکانات این فرودگاه می توان به نمایشگاه های علمی و تاریخی، آکواریم، و مرکز آموزش کودکان اشاره کرد.

 

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

تاخیر پرواز در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ چندان ناراحت کننده نیست، چون مسافران می توانند از خرید در فروشگاه های بزرگ آن لذت ببرند و یا از امکانات ورزشی آن استفاده کنند. این فرودگاه حدود ۵۰ میلیون بازدید کننده دارد ولی بیشتر موردعلاقه کسانی است که به مسافرت کاری می روند.

 

فرودگاه بین المللی کوالالامپور

این فرودگاه که در میان جنگل های بارانی قرار گرفته و با همکاری سازمان تحقیقات جنگلی مالزی احداث شده است، شامل مرکز ماساژ و رفلکسولوژی بوده و اولین و تنها فرودگاهی است که گواهینامه جهان سبز ۲۱ ( ۲۱ GlobeGreen) را دریافت کرده است.

 

سالن اول فرودگاه بین المللی سیدنی

مارک نیوسان، طراح مشهور، با استفاده از بهترین مصالح و امکانات این سالن را طراحی کرده است. این مکان برای استراحت بسیار مناسب بوده با داشتن امکاناتی نظیر استخر، منوهای شام بسیار عالی، و دیواری پوشیده از شاخ و برگ گیاه یکی از بهترین سالن ها به شمار می رود.

 

سالن لوفت هانزا در فرودگاه مونیخ

این سالن درجه یک دارای خدمات ماساژ، سالن مخصوص مصرف سیگار و مرمرهای سفید است و جریان نور طبیعی آن را روشن و پرنور می کند.

 

کلوب ویرجین آتلانتیک در نیویورک

این کلوب در ماه مارچ امسال راه اندازی شد. مساحت آن ۱۰۰۰۰ فوت مربع بوده دارای سقف طلایی رنگ، یک کافی شاپ، سونا و استخر، و آرایشگاه می باشد.

 

سالن های ترمینال ۵ خطوط هوایی انگلستان

ترمینال شماره ۵ دارای شش سالن جدید است که ساخت آنها ۶۰ میلیون پوند هزینه داشته است. از بین این سالن ها، کانکورد ۱۵۶ نفر ظرفیت دارد و به مهمان های خاص فرودگاه اختصاص داده شده است. هین طور گالری های سالن اول، با داشتن ۵۴۲ صندلی، لوسترهای کریستال و سایر امکانات مدرن، یکی از لوکس ترین سالن ها محسوب می شود.

» سرگرمی و تفریح

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.