لیورپول هم به مشتریان اسنایدر اضافه شد

۲۴م دیماه ،

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا،‌ وسلی اسنایدر در پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پسکارا روی سکوها نشسته بود. او هنوز مشکل قراردادش با نرآتزوری را حل نکرده و هر روز صحبت‌های خروج وی از مه آتزا بیش از پیش به گوش می‌رسد.

به گزارش فارس،وی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: حالم خوب است. باید تصمیم بزرگی در زندگی‌ام بگیرم. فکر می‌کنم تا روز دوشنبه این کار را انجام داده باشم. البته ۲ هفته تا پایان پنجره نقل و انتقال‌ها باقی مانده است. بنابراین وقت کافی برای انجام این کار دارم. در آرامش تصمیم خواهم گرفت و تمامی گزینه‌هایی که دارم را به دقت مورد بررسی قرار خواهم داد.

پیش از این گالاتاسرای با ۱۰ میلیون یورو خواستار جذب اسنایدر شده بود. سران اینترمیلان به دنبال یک باشگاه انگلیسی می باشند تا برای هافبک هلندی تیمشان این مبلغ را بپردازد.

خبرهای تازه‌ای در این زمینه انتشار یافته که نشان از پیشنهاد ۸٫۲ میلیون پوندی لیورپول برای امضای قرارداد با اسنایدر است. البته ممکن است دستمزد هنگفت این بازیکن همچنان مشکل بزرگی بر سر این انتقال باشد زیرا او به دلیل اینکه حاضر نشد دسمزد ۶ میلیون یورویی خود را کاهش دهد اینتر را ترک می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.