لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان یک ماه دیگر دنبال می شود

۰۱م آذر ،

بدلیل نبودن سالم ورزشی و اشغال بودند سالم کبکانیان لیگ آزاد کاراته بانوان در نیمه راه با یک ماه تأخیر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته ششم، هفتم و هشتم دور رفت و برگشت لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان، ۵آبان ماه برگزار شد، ولی هفته نهم و دهم و یازدهم این لیگ فقط به دلیل نبودن سالن ورزشی واشغال بودن سالن ورزشی کبکانیان برای مسابقات لیگ های سبکهای کنترلی آقایان و بانوان ۲۴ آذر ماه برگزار شود.

پرسش است که این تأخیر یک ماه و نیمه تأثیر منفی بر روند کاری بچه ها ندارد؟
وقفه ۶هفته ای تب وتاب مسابقه را در بچه ها فرو می نشاند و بازدهی لیگ را به مراتب کاهش می دهد.

مسئول برگزاری سبکهای آزاد کاراته بانوان “شیرین خلیلیان” در خصوص اولین دوره برگزاری رقابتهای لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان گفت: پس از سالها بانوان در سبکهای آزاد کاراته امسال اولین باری است که لیگ را تجربه می کنیم واین تجربه ای شیرین، خوب و بی نظیر بود.

وقفه ای که در مسابقات لیگ ما وجود دارد از ابتدای برنامه های لیگ مشخص شده بود و ما نیز ناچار به پذیرش آن بودیم چرا که حداقل خوشحال بودیم که برای بانوان سبکهای آزاد نیز لیگ برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره از لیگ استقبال بچه ها بسیار خوب و عالی سوده است و ما همگی مطمئن هستیم که در سالهای آینده این لیگ روند رو به رشدی را شاهد خواهد بود.

انگیزه بانوان سبکهای آزاد با وجود لیگ تشکیل تیم ملی دو چندان شده، بچه ها دیگر در یک کوچه بن بست حرکت نمی کنند بلکه برای پیشرفت تلاش مضاعفی می کنند تا در لیگ و رقابتهای انتخابی تیم مای به بهترین وجه ممکن بدرخشند.

وی تیمهای برتر در رده سنی بزرگسالان را بدین ترتیب اعلام کرد: تیم الزهرا صدرنشین رقابتهاست، پایلوت الف دوم است و تیم فرهنگ در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان: تیم عقاب در جایگاه اول جدول ایستاده، تیم نفت و گاز مسجد سلیمان دوم است و تیم دلاوران نیز در مکان سوم قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.