لپ‌تاپ تازه با قابلیت تبدیل شدن به تبلت

۲۵اردیبهشت،

لپ‌تاپ جدید با قابلیت تبدیل شدن به تبلت

شرکت HP لپ‌تاپی را با نام SlateBook x2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده که این محصول در عین حال می‌تواند به رایانه لوحی تبدیل شود.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سی‌نت نوشت : شرکت HP به عنوان بزرگترین تولیدکننده رایانه‌های شخصی در جهان سرمایه‌گذاری تازهی روی سیستم‌عامل اندروید کرده است تا از این طریق محبوبیت بیشتری نزد کاربران کسب کند.

HP پس از معرفی رایانه لوحی Slate 7 در فوریه امسال، هم‌اکنون لپ‌تاپی را با نام SlateBook x2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است که این محصول در عین حال می‌تواند به رایانه لوحی تبدیل شود.

رایانه همراه SlateBook بر مبنای سیستم Envy x2 طراحی شده و روی آن نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده Tegra 4 ساخت شرکت Nvidia و نمایشگر لمسی ۱۰٫۱ اینچی اشاره کرد.

شرکت HP طی بیانیه خود توضیح داد: «این رایانه همراه منحصر به‌فرد طراحی به‌خصوص دارد و با باتری دوگانه خود می‌تواند توجه هرکاربری را جلب کند. یکی از این باتری‌ها در زیر صفحه‌کلید و مخصوص لپ‌تاپ طراحی شده است و باتری دیگر در پشت نمایشگر و برای رایانه لوحی در نظر گرفته شده است. کاربران در هر لحظه که بخواهند به راحتی می‌توانند حالت این محصول را از لپ‌تاپ به رایانه لوحی تغییر دهند و نمایشگر را از صفحه‌کلید جدا کنند».

این محصول حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و پردازنده پرقدرت آن شامل ۴ هسته پردازشگر مجزا می‌شود که بر مبنای فناوری تازه Cortex-A15 ساخته شده است. این محصول شامل ۴ گیگابایت رم می‌شود.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.