لپ تاپ و دسکتاپ های جدید کمپانی دل با ویندزو ۸

با وجود اینکه هنوز تا ۲۶ اکتبر و زمان عرضه رسمی ویندوز ۸ چندین روز باقی مانده، شرکای سخت افزاری مایکروسافت  در معرفی سیستم هایی که با این سیستم عامل کار می کنند از هم سبقت گرفته اند. اوایل این هفته لنوو دستگاه های مبتنی بر ویندوز هشتش را معرفی کرد و دیروز هم سونی از سری تولیدات مبتنی بر این سیستم عامل پرده برداشت.

حالا نوبت Dell است، شاید این غول بزرگ کامپیوتری تا کنون در عصر آی پد ها و اسمارت موفق به کسب موقعیت خوبی نشده باشد اما به نظر می رسد که می خواهد با معرفی سه سیستم جدید این وضعیت را دگرگون کند.

XPS 12 ، (همان تصویری که در بالا مشاهده می کنید) یک اولترابوک قابل تبدیل لمسی است که قابلیت های تبلت و لپ تاپ را باهم دارد و با وجود لولایی که روی آن تعبیه شده ، به شما اجازه می دهد هرزمان لازم بود لپ تاپتان را به شکل تبلت در بیاورید. مشخصات این اولترا بوک که قرار است با قیمت پایه ۱,۱۹۹٫۹۹ دلار عرضه شود عبارت است از: صفحه نمایش فول HD 12.5 اینچ، پردازنده Core i5-3317U Ivy Bridge اینتل،GB 4 رم، و GB 128 SSD. مدل دیگر که ۱,۳۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد با پردازنده Core i7-3517U و GB 8 رم عرضه می شود . در مدل ۱,۴۹۹٫۹۹ با همان پردازنده i5 مقدار رم و SSD   دو برابر شده و آخرین مدل که ۱,۶۹۹ قیمت دارد با پردازنده Core i7، GB 8 رم و GB 256 SSD عرضه خواهد شد.

علاوه براینها، کمپانی دل یک جفت کامپیوتر شخصی یکپارچه (All-in-One) هم عرضه کرده است که با ادغام قابلیت های لمسی برای سیستم عامل جدید مایکروسافت بسیار مناسب می باشد.XPS One 27 یک صفحه نمایش بزرگ ۲۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰* ۲۵۶۰ دارد ( دل این نمایشگر را “quad HD” می نامد) و سایر مشخصاتش هم عبارت است از: پردازنده Core i5-3330s Ivy Bridge ، GB6 رم، TB 1 هارد، دی وی دی رایتر و Wi-Fi. مسلما با چنین مشخصاتی باید انتظار قیمت پایه ۱,۵۹۹٫۹۹ را داشته باشیم که البته بیشتر هم به خاطر وجود نمایشگر آن است.

این کمپانی برای افرادی که بودجه کمتری دارند کامپیوتر شخصی دیگری نیز به نام One 23 معرفی کرده که صفحه نمایش ۲۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و پردازنده آن هم Pentium G645 اینتل است. این PC همچنین GB4 رم و GB 500 هارد دارد و مانند One 27 با دی وی دی رایتر و Wi-Fi عرضه می شود. قیمت این سیستم نیز ۷۷۹٫۹۹ دلار است.

این سیستم ها در هفته های آینده با سیستم عامل ویندوز ۸ راهی بازار خواهند شد. به نظر شما آیا دل  با عرضه این دستگاه ها موفق به ارتقا موقعیت خود خواهد شد؟

۵۶۴۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.