لژیونر ایرانی شارلروآ جدا شد

رسانه voetbalkrant بلژیک از جدایی قطعی قلی زاده از شارلوا خبر داد.

لژیونر ایرانی شارلروآ جدا شد

به گزارش ممتاز نیوز، در شرایطی که شب گذشته پنجره نقل و انتقالات در بلژیک بسته شد، اما رسانه‌های این کشور مدعی هستند علی قلی زاده بر سر تمامی شرایط با تیم کاسیم پاشا به توافق رسیده و قرارداد او به زودی امضا می‌شود.

هر چند که پنجره زمستانی در بسیاری از کشور‌های مطرح اروپایی بسته شده، اما بازار نقل و انتقالات در ترکیه همچنان و تا هفت روز دیگر باز است و قلی زاده برای عقد رسمی قرارداد با تیم کاسیم پاشا، مشکلی ندارد.

رسانه معروف voetbalkrant بلژیک در خبری از جدایی قطعی قلی زاده خبر داد و نوشت: معامله تمام شده، وینگر شارلروا پس از ۲۳ گل و ۲۶ پاس گل راهی خارج از کشور شد.

این رسانه در ادامه نوشته است: به ثمر رساندن ۲۳ گل و دادن ۲۶ پاس گل در ۱۴۳ بازی. در سال‌هایی که علی قلی زاده برای شارلوا بازی می‌کرد، او برای تیم مهره مهمی بود و توانایی هایش را نشان داد، اما اکنون و به هر دلیلی، داستان او در جمع گورخر‌ها رو به پایان است.

علی قلی زاده از سال ۲۰۱۸ برای شارلوا به میدان رفت، اما حالا او راهی فوتبال ترکیه شده است. کاسیم پاشا تیمی است که توانست این بازیکن را شکار کند.

طبق اخباری که از اطرافیان قلی زاده به دست رسیده، این قرارداد نهایی شده شده است. برخی از باشگاه‌های مطرح ایرانی نیز این وینگر را در رادار خود داشتند، اما کاسیم پاشا تیمی خواهد بود که او را به خدمت گرفته است.

همه چیز باید قبل از بسته شدن بازار نقل و انتقالات انجام شود، اما به نظر می‌رسد که این انتقال طی یک قراردادی قرضی و با گزینه خرید دائمی نهایی شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.