لیبرمن و نتانیاهو با ادغام احزاب خود، حزبی جدید تاسیس می‌کنند

AFP024.jpeg

مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نخست وزیر و وزیر امور خارجه این رژیم به زودی برای شرکت در انتخابات پارلمانی آتی، احزاب تحت رهبری خود را با هم ادغام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، گلعاد آردان، وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی و از اعضای ارشد حزب لیکود که رهبری آن را بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به عهده دارد، اعلام کرد: به زودی نتانیاهو و آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه اسرائیل احزاب تحت رهبری خود را ادغام می‌کنند تا این دو حزب راستگرا قدرتمندتر در انتخابات پارلمانی حاضر شوند.

بنا به گفته آردان، حزب جدید “لیکود بیتنا” نام دارد و لیبرمن و نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی ادغام آن را به زودی اعلام خواهند کرد.

حزب لیکود هم‌اکنون ۲۸ نماینده در پارلمان رژیم صهیونیستی “کنست” دارد و حزب بیتنا نیز که لیبرمن زمام آن را در دست دارد، ۱۵ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را به خود اختصاص داده است.

این دو حزب راستگرا هم‌اکنون نیز از اعضای اصلی ائتلاف حاکم در سرزمین‌های اشغالی محسوب می‌شوند و بنا به گفته کارشناسان بین‌المللی ادغام آنها باعث افزایش طرفداران دو حزب خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.