لیدی گاگا در لباس ساقدوشی در عروسی دوستش +عکس

گردآوری توسط گروه خبرها ممتازنیوز

لیدی گاگا اغلب به سبب پوشش عجیبش در مرکز توجه همگان قرار می گیرد ولی این سوپر استار در عروسی بهترین دوستش کمی خود را از مرکز توجه بودن کنار کشید و به عنوان یک ساقدوش در جشن شرکت کرد

لیدی گاگا اغلب به سبب پوشش عجیبش در مرکز توجه همگان قرار می گیرد ولی این سوپر استار در عروسی بهترین دوستش کمی خود را از مرکز توجه بودن کنار کشید و به عنوان یک ساقدوش در جشن شرکت کرد.

 این خواننده ۲۷ ساله به جای پوشیدن لباس گوشت و دیگر لباس های بسیار عجیب، این بارهمانند دیگر ساقدوش ها پیراهنی معمولی تر به رنگ صورتی روشن پوشیده بود.

او که اکنون به سبب جراحی لگن در دوران نقاهت به سر می برد و تور دور دنیای او به تعویق افتاده به کابوسن لوکاس در مکزیک پرواز کرد تا در جشن عروسی دوست دوران مدرسه اش به نام “بو” شرکت کند.

شاید تنها نشانی از او که بسیار به خود گاگا شبیه بود مژه های مصنوعی و ناخن های مانیکور شده تیزش بود که او را از سادگی درمی آورد!

لیدی گاگا در کنار دوستش “بو”

گاگا در این مراسم بدون حضور نامزد بازیگرش تیلور کینی حضور یافت به گزارش نیک صالحی چرا که تیلور ۳۱ ساله اکنون مشغول فیلم برداری فیلم تازهی با نام “زن دیگر” است و با کامرون دیاز در نیویورک هم بازی شده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهسا:

    دراون عکس خیلیی زیبابود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.