لیست جبهه اصلاحات رونمایی شد

ریاست ستاد مرکزی جبهه اصلاحات ایران از لیست این جبهه برای شورای شهر تهران رونمایی کرد.

به گزارش ممتازنیوز، جواد امام در جلسه رونمایی از لیست جبهه اصلاحات ایران با عنوان لیست جمهور و شعار صیانت از جمهوریت با انتخاب مردم، گفت: در این دوره فضای انتخابات در سامانه «سرا» توسط جبهه اصلاحات ایران طراحی و اجرا شد و بدنه احزاب و فعالین اصلاح طلب در این سامانه عضوگیری شدند.

وی افزود: افرادی که نامزد بودند با مشارکت این بدنه اصلاح طلب انتخاب شدند تا در مرحله بعدی در معرض رأی مردم تهران قرار گیرند. لیست خارج از شائبه‌هایی که تا به امروز مطرح شده بود با مشارکت بدنه احزاب انتخاب شد و تلاش شد که اختلال در این طرح ایجاد کند. اما با طراحی و تلاش تیم فنی سامانه این تلاش‌ها به جایی نرسید. هر چند که لیست با تاخیر اعلام شد اما از صحت نظارت آن مطمئن هستیم و هیچ دخل و تصرفی توسط اشخاص در آن انجام نشده است.

وی در ادامه اعضای لیست را به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام کرد:

۱٫ علی اعطا

۲٫ رضا امیدوارتجریشی

۳٫ زهرا بهروزآذر

۴٫ احسان بیسادی

۵٫ مجتبی تقوی‌نژاد

۶٫ خدیجه جدا

۷٫ ژما جواهری

۸٫ افشین حبیب زاده

۹٫ زهیر خیری

۱۰٫ فائزه دولتی

۱۱٫ محمد سالاری

۱۲٫ منیر شجاعی

۱۳٫ آذین شرف‌خانی

۱۴٫ محمدرضا شریفی

۱۵٫ مجید صالحی فیروزآبادی

۱۶٫ محمد علیخانی

۱۷٫ الهام فخاری

۱۸٫ مجید فراهانی

۱۹٫ علی محمد مصلحی

۲۰٫ محمدحسین مهرزاد

۲۱٫ سیدحسن موسوی

وی تاکید کرد: امیدواریم آرامش، شفافیت و سلامت در شهر را تضمین کنیم. کارنامه گذشته در شهر مشخص است که چه اتفاقاتی افتاد و تاراجی که در باغات شهر انجام شد و راه‌های تنفسی شهر را بست و ۵۲ هزار میلیارد بدهی گذاشتند و فسادی که ایجاد شد و متهمینی که در معرض نگاه همگان قرار گرفتند. خوشبختانه جبهه اصلاحات در این دوره در حوزه جوان گرایی می‌تواند سربلند باشد.

امام در خصوص سرلیست جبهه اصلاحات نیز گفت: ما سرلیست مشخص نداریم و همه ۲۱ نفر سرلیست ما هستند.

به گزارش ممتازنیوز، در ادامه این جلسه رسولی نایب رئیس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات ایران گفت: علاوه بر خصیصه جوان گرایی نقطه تمایز دیگر با ادوار گذشته ساز و کار انتخاب لیست است. در مقایسه با گذشته اتکاء انتخاب لیست بر آراء بدنه اصلاح طلبین و فعالان حزبی بوده است.

وی ادامه داد: از چهار انتخابات ۲۸ خرداد ما در دو انتخابات حضور آنچنانی نداریم، در میان دوره خبرگان رهبری و ریاست جمهوری که بیانیه رسمی جبهه اصلاحات نیز عملا امکان حضور از این جامعه که بخشی از جمهوریت است گرفته شده به ناچار امکان حضور نداریم و در این بیانیه اعلام شده است.

وی ادامه داد: اما در شورا علی رغم رد صلاحیت‌های گسترده از ۲۱ نفر عضو شورای فعلی ۱۲ نفر نامزد شدند که ۵۰ درصد با اتهامات واهی رد شدند و شش نفر مابقی ۱۵ نفر دیگر از بدنه اصلاح طلبی به آنها اضافه شد.

وی تاکید کرد: هیچ کس در بستن لیست دخل و تصرفی نداشته و به دلایل مختلف این لیست با تاخیر نهایی شد. باید تلاش کنیم با توجه به نقش و اهمیت پارلمان محلی در اداره امور شهر انجام وظیفه کنیم. در استان‌ها نیز جبهه اصلاحات به تنهایی اتخاذ تصمیم می‌کند.در میان دوره ای مجلس نیز برای تهران از آقای محجوب حمایت می‌کنیم. امیدواریم با این روش علی رغم اینکه با ۷۲ ساعت تاخیر کار را شروع می‌کنیم آنگونه که مرام اصلاح طلبی ایجاد می‌کند بتوانیم بروز و ظهوری در شأن اصلاح طلبی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.