لیست خرید رویانیان در اختیار دایی /آیا نیلسون می ماند ؟/تسویه سرخ پوشان از هفته آینده

۳۰اردیبهشت،

به نظر می رسد که لیست خرید بازیکنان تازه سرخپوشان پایتخت مشخص شده است اما از اعلام آن ممانعت می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده ها حاکی از این است که محمد رویانیان لیست خرید سرخپوشان را که با مشورت چند مشاور تهیه کرده در اختیار علی دایی قرار داده است و سرمربی تازه سرخپوشان بر روی اسامی بازیکنانی که لازم داشته خط کشیده است اما به نظر می رسد که لیست رویانیان با نظرات دایی تا ۸۰ درصد همسویی دارد و احتمال اینکه یکی، دو بازیکن نیز از باشگاه راه آهن وارد پرسپولیس بشوند بسیار است.

گفتنی است: احتمال ماندن نیلسون در باشگاه پرسپولیس با حضور دایی بیشتر شده است چرا که به نظر می رسد علی دایی نیز به حضور این دروازه بان برزیلی تأکید دارد و او را تائید کرده است.

شایان ذکر است : احتمال جدایی محسن بنگر با حضور شجاع خلیل زاده  در تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیشتر شده است و شاید دایی بایستی به دنبال مدافعان دیگری در این تیم باشد.

لازم به ذکر است : تسویه حساب بازیکنانی که قصد رفتن از پرسپولیس را دارند از هفته آینده صورت می گیرد و به نظر می رسد که یحیی گل محمدی نیز در زمان اعلام شده در این باشگاه به سبب مطالباتی که دارد حاضر شود.

گفتنی است: به نظر می رسد که مسئولان تیم فوتبال نفت تهران به دنبال جذب پیروانی و یا گل محمدی برای عهده داری سمت سر مربیگری این باشگاه می باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.