‘لیلی با من است’ به رادیو نمایش می‌آید

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان و مهدی فقیه از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فرشاد آذر نیا تهیه کنندگی و سردبیری، بهرام سروری نژاد گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی نوروزی صدابرداری برنامه رادیو فیلم را بر عهده دارند.

** مستند سیاسی ‘سرانجامی تاریک‌’ با موضوع بررسی جنایات ‘قنبر زهی’ سرکرده گروهک تروریستی ‘حزب الفرقان’، چهارشنبه شب از شبکه خبر پخش می‌شود.

این مستند ساخته ایمان گودرزی است که از طریق مصاحبه با خانواده‌های قربانیان، جنایات تروریستی و نیز مصاحبه با دستگیر شدگان گروهک ‘حزب الفرقان’ به بیان اقدامات ترویستی این گروهک در منطقه سیستان و بلوچستان پرداخته است.

** رادیو فرهنگ به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ‘مادرانه’، روز شنبه سوم تیر ماه ویژه برنامه ‘مادرانه ها’ را پخش می کند؛ این جشنواره در سه حوزه شعر، لالایی و قصه برگزار شد.

ویژه برنامه ‘مادرانه’ کاری از گروه فرهنگ و هنر است و به سردبیری مهدی آزادی، تهیه کنندگی مرتضی صداقت گو و با اجرای مهدی محمدیان و سرور پاک نشان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

** رادیو فرهنگ فصل تابستان را با برنامه ای جدید با نام ‘قول و غزل’ آغاز می کند که از اول تیر ماه به بازخوانی متون نظم و نثر عرفانی و حکمی ادب پارسی می‌پردازد.

قول غزل با نویسندگی و اجرای سعید یوسف نیا (شاعر و مدیر گروه ادب شبکه فرهنگ) تهیه کنندگی و سردبیری هادی موسوی نژاد، پنجشنبه ها از ساعت شش بامداد از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

** به مناسبت فرا رسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، جشن با شکوهی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مدت سه شب و به صورت پخش مستقیم از صدا وسیما تدارک دیده شده است.

این برنامه روزهای دوم و سوم تیر ماه در محوطه باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

** برنامه ‘شیب تند’ به تهیه کنندگی نوید محمودی در گروه سنی نوجوان در شبکه الکوثر در حال ساخت است.

مشابه برنامه مذکور پیش از این در گروه کودک شبکه دو سیما و تحت عنوان ‘شیب تند ۲’ تولید و پخش می شود که شبکه ‘الکوثر’ در نظر دارد با تغییراتی در دکور و آیتم ها نسبت به تهیه برنامه به زبان عربی اقدام کند.

فراهنگ ** ۲۰۲۵ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۰۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.