لیونل مسی در پشت فرمان مازراتی گران توریسمو

MC Stradale سریعترین ،سبک ترین و قدرتمندترین خودور جاده‌ای مازراتی است که تاکنون تولید شده است که در ابتدا مازراتی قصد داشت از این خودرو در پییست استفاده کند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:لیونل مسی بازیکن آرژانتیتی فوق ستاره فوتبال جهان به تازگی یک خودرو مازاراتی گران توریسمو MC Stradale خریداری کرده است و در خیابان‌های بارسلون در حال لذت بردن از رانندگی است.

به صورت کلی لیونل آدم بسیار خوش سلیقه ای است زیرا در پارکیینگ او خودروهایی همچون آئودی آر ایت و همچنین آئودی کیو ۷ نیز به چشم میخورند که به اندازه خودرو جدید با کیفیت و سریع هستند.

گفتنی است که MC Stradale سریعترین ،سبک ترین و قدرتمندترین خودور جاده‌ای مازراتی است که تاکنون تولید شده است که در ابتدا مازراتی قصد داشت از این خودرو در پییست استفاده کند که با کمی‌تغییرات  و اضافه کردن ترمزهای کربنی سرامیک آنرا به نسخه جاده‌ای نیز ارتقاء داد تا حداکثر سرعتی در حدود ۳۰۱ کیلومتر در ساعت داشته باشد و در ضمن دارای شتاب صفر تا صد در حدود ۴٫۶ ثانیه نیز باشد.

شایان ذکر است که Maserati GranTurismo MC Stradale در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۰ به نمایش درآمد که دارای قدرت بیشتر و سبک تر از سری گران توریسمو بود و دارای مشخصاتی همچون موتور V8  با قدرت پیشرانه ۴۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۲۰ نیوتن بر متر نیز است.

گفتنی است که مسی علاقه خاصی به تم سفید دارد و خودرو جدید او نیز همانند خودروهای آئودی دارای رنگ و تم سفید هستند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.