لیگ انگلیس؛ تساوی یونایتد، زلزله چلسی + جدول

۳ م دیماه ،

اخبار لیگ انگلیس : در دو بازی پایانی از هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد به تساوی رسید و چلسی در لندن به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش فوتبال آنلاین در دو بازی آخر از هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان، تیم فوتبال منچستر یونایتد در حضور ۲۰۶۵۰ تماشاگر ورزشگاه لیبرتی مهمان سوانسی بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل منچستر در این بازی در دقیقه ۱۶ توسط پاتریس اورا روی پاس گل فن‌پرسی به ثمر رسید اما این برتری ۱۳ دقیقه بیستر دوام نداشت و سوانسی در دقیقه ۲۹ توسط میچو بازی را به تساوی کشاند که این نتیجه تا پایان بازی هم برقرار بود.

منچستر یونایتد با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و با ۴ امتیاز فاصله با رقیب همشهری در صدر جدول باقی ماند اما با توجه یه پیروزی شب قبل منچستر سیتی فاصله امتیاز در صدر جدول کمتر شد.

در بازی دوم نیز چلسی در استمفوردبریج میزبان استون‌ویلا بود و در نهایت با نتیجه ۸ بر صفر مهمان خود را درهم کوبید.

گل اول بازی در دقیقه سوم توسط فرناندو تورس به ثمر رسید، دقیقه ۲۹ داوید لوئیز چلسی را به گل دوم رساند و ۵ دقیقه بعد ایوانوویچ اختلاف را به ۳ رساند.

در دقیقه ۵۹ فرانک لمپارد با شوتی دقیق گل چهارم چلسی را زد و رامیرز نیز در دقیقه ۷۶ چلسی را ۵ بر صفر پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و اسکار در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی گل ششم چلسی را به ثمر رساند، هازارد نیز در دقیقه ۸۳ گل هفتم چلسی را زد. آخرین گل چلسی را نیز رامیرز در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند.

چلسی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

برای ملاحظه جدول کامل لیگ انگلیس اینجا را کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.