لیگ برتر تکواندو برای چندمین بار به تعویق افتاد

مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور که قرا بود ۱۴ مهر آغاز شود برای چندمین بار به تعویق افتاد.

سید حسین زینال حسینی مدیر اجرایی لیگ برتر تکواندو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این ارتباط اظهار داشت: لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور را به دلیل برخی مشکلات سایت سازمان لیگ یک ماه به تعویق انداختیم.

وی افزود: برای برگزاری مسابقات لیگ برتر طبق طراحی که برایت سایت سازمان لیگ انجام شده باید یک ماه قبل از آغاز مسابقات تمامی برنامه ریزی ها انجام شود تا بتوانیم رقابت ها را به درستی انجام دهیم، علاوه بر ثبت نام تیم ها و بازیکنان در این سایت، قرعه کشی مسابقات نیز به صورت اینترنتی از طریق همین سایت اعلام می شود.

حسینی گفت: در ماه مهر فشردگی مسابقات تکواندو زیاد بود و ترجیح دادیم رقابت های لیگ برتر را از نیمه اول آبان آغاز کنیم.

وی در خصوص آنکه گفته می شود تعویق لیگ برتر فرصتی برای ثبت نام تعداد بیشتری از تیم ها است تصریح کرد: با تعویق رقابت های لیگ برتر فرصت مجددی برای افزایش تعداد تیم های این لیگ نیست و لیگ برتر با همان هفت تیم قرعه کشی می شود زیرا برای ثبت نام تیم ها چند بار مهلت آن را تمدید کردیم.

حسینی در مورد حضور تیم های جوانه و گاز فجر جم در لیگ برتر گفت: تیم گاز فجر جم در سایت فدراسیون ثبت نام کرده و هنوز انصرافی از این تیم به سازمان لیگ ارسال نشده است اما تیم جوانه امسال ترجیح داده در رده بزرگسالان و جوانان تیم داری نکند در هر صورت منتظر استارت مسابقات با همین هفت تیم هستیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.