لیگ برتر دوچرخه سواری رقابت رکابزنان جاده در جزیره کیش

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مراحل دوم و سوم لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از هفتم آذرماه iبه میزبانی استان هرمزگان و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون دوچرخه سواری؛ وقت پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها، روز دوشنبه ششم آذرماه خواهد بود و جلسه فنی سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات نیز ساعت ۲۱:۰۰ همان روز برگزار می گردد.
تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تا روز سه شنبه سی ام آبان ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در این دوره از رقابتها اعلام کنند. در این دوره از مسابقات، رکابزنان در مواد ( تایم تریل انفرادی، کریتریوم، تایم تریل تیمی و استقامت) با یکدیگر iبه رقابت خواهند پرداخت. اولین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده از هفدهم اردیبهشت ماه iبه مدت دو روز و iبه میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان یزد برگزار شد که در پایان تیم پتروشیمی تبریز با کسب ۴۱۲ امتیاز مقام اول جدول رده بندی تیمی را از آن خود کرد، تیم دانشگاه آزاد با ۳۵۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم های پیشگامان کویر یزد و پیکان تهران با کسب ۱۴۷ امتیاز iبه صورت مشترک مقام سوم را iبه خود اختصاص دادند./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.