لیگ برتر فوتبال: تراکتور در اصفهان، ذوب‌آهن را برد / پیکان از بحران خارج شد / برد مهم شاگردان رحمتی

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تراکتور، پیکان و آلومینیوم اراک حریفان خود را شکست دادند.

لیگ برتر فوتبال: تراکتور در اصفهان، ذوب‌آهن را برد / پیکان از بحران خارج شد / برد مهم شاگردان رحمتی

به گزار ممتاز نیوز، روز دوم هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پیگیری شد.

پیکان با عبور از مس از بحران درآمد

دیدار تیم های فوتبال پیکان و مس کرمان از ساعت ۱۴ امروز جمعه به میزبانی تیم پیکان برگزار شد که طی آن شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند یک بر صفر حریف خود را شکست دهند.

در این دیدار غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی تنها گل بازی را به ثمر رساند.

با این نتیجه پیکان به رده دهم صعود کرد و مس کرمان در رده چهاردهم باقی ماند.

برد تلخ تراکتور در اصفهان با هت‌تریک اسدی

 دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که طی آن قرمزپوشان تبریزی به برتری ۳ بر یک رسیدند.

در این دیدار که با یک اتفاق و صحنه وحشتناک هم همراه شد، تیم تبریزی موفق شد با سه گل رضا اسدی در دقایقی ۳۰ ، ۵۴ و ۶۳ برابر تنها گل دقیقه ۴۰ سلیمانی به برتری برسد و سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را از آن خود کند.

در دقایق ابتدایی این دیدار برخورد دو بازیکن روی یک توپ هوایی منجر مصدومیت شدید سیدمحمد حسینی بازیکن تیم تراکتور و امیرحسین صدقی بازیکن تیم ذوب آهن شد که به دلیل وخامت حال هر آنها مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد.

عوامل پزشکی دو تیم بلافاصله بالای سر این بازیکنان حاضر شدند و حدود ۱۵ دقیقه به بررسی شرایط آنها پرداختند و در شرایطی که دو دستگاه آمبولانس وارد زمین شده بود، در نهایت این بازیکنان به بیمارستان منتقل شدند.

در دقیقه ۴۵ این دیدار پوریا پورعلی بازیکن ذوب آهن به دلیل خطای خطرناک و دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار ذوب آهن برای نیمه دوم سخت شود. برای نیمه اول این دیدار ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

در دقیقه ۵۲ تیم ذوب آهن می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بازیکن این تیم در موقعیتی که دروازه بان هم جا مانده بود فقط یک مدافع درون دروازه ایستاده بود، توپ را به بدن او کوبید.

در ادامه تراکتور بازهم روی تاثیرگذاری دو بازیکن آماده اش یعنی رضا اسدی و ریکاردو آلوز به گل سوم دست پیدا کرد و تلاش تیم ۱۰ نفره ذوب آهن برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا تبریزی ها با سه امتیاز شیرین اصفهان را ترک کنند.

تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد. ذوب آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

آلومینیوم، شرایط صنعت نفت را بحرانی تر کرد

از ساعت ۱۴ امروز جمعه تیم های فوتبال آلومینیوم و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

در این دیدار محمدرضا آزادی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی گل اول را برای آلومینیوم گل زد و هانسل زاپاتا در دقیقه ۴۶ گل دوم را وارد دروازه تیم جنوبی کرد. آزادی در دقیقه ۸۳ گل دوم خودش و سوم تیم آلومینیوم را هم وارد دروازه حریف کرد. میثم تهیدست هم در دقیقه ۵۵ موفق شد برای صنعت نفت گلزنی کند.

حسین پورحمیدی موفق شد در دقیقه ۴۹ ضربه پنالتی بازیکن تیم نفت آبادان را مهار کند.

شاگردان رحمتی با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و تیم صنعت نفت هم با ۱۱ امتیاز همچنان در کنار نفت مسجدسلیمان در قعر جدول رده بندی ایستاد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.