لیگ برتر فوتبال ساحلی در اردیبهشت ۹۲ آغاز می گردد

۱۹م اسفند ،

الزام باشگاهها برای رفع نواقص ورزشگاههای فوتبال ساحلی

رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی از اردیبهشت ماه سال ۹۲ در حالی آغاز می گردد که دپارتمان فوتبال ساحلی با ارسال نامه ای به باشگاهها از آنها خواست تا نسبت به رفع نواقص خود اقدام کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاههای فوتبال ساحلی جهت حضور در لیگ برتر باید نسبت به رفع نواقص ورزشگاهها و مدارک مربوطه اقدام کنند. قرعه کشی مسابقات لیگ برتر۱۸ فروردین ماه ۹۲ با حضور تیم های هرمزگان، بوشهر، تهران، آ.شرقی، سمنان، یزد، گیلان، اصفهان، گلستان، همدان و خوزستان راس ساعت ۱۴:۰۰ در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می گردد.

گفتنی است، دپارتمان فوتبال ساحلی با ارسال نامه ای به باشگاهها موارد زیر را جهت شرکت در رقابتهای لیگ برتر اعلام کرده است:

۱٫ ارسال اسم و آدرس ورزشگاه فوتبال ساحلی محل برگزاری مسابقات تا تاریخ ۲۸/۱۲/۹۱ .

۲٫ پیرو نامه شماره ۳۳/۱۴۳۴۱/۲۶۱ مورخ ۲۹/۹/۹۱ و نامه های ارسالی از سوی فدراسیون مبنی بر رفع کردن نواقص ورزشگاههای فوتبال ساحلی ، بازدید نمایندگان از تاریخ ۱۵/۱/۹۲ آغاز خواهد شد و در صورت رعایت استانداردها مجوز لازم صادر می گردد. ضمناً، با توجه به تداخل مسابقات با ماه مبارک رمضان پیش بینی می گردد در صورت همکاری هیاتها ، باشگاهها و مجوز از مبادی ذیربط فدراسیون مسابقات در ماه رمضان نیز برگزار شود. لذا می بایست تمهیداتی فراهم شود تا نسبت به نصب پروژکتور ( حداقل ۱۲۰۰ لوکس ) در ورزشگاه مربوطه اقدام صورت پذیرد.

۳٫ باشگاهها نسبت به معرفی نمایندگان باشگاه با اختیار تام جهت تصمیمات احتمالی و حضور در قرعه کشی تا تاریخ ۲۸/۱۲/۹۱  باید اقدام کنند.

۴٫ باشگاههایی که قصد دارند نسبت به انتقال یا واگذاری تیم خود اقدام نمایند می بایست نسبت به کلیه مراحل قانونی و مجوز از کمیته فوتبال ساحلی تا قبل از تاریخ ۱۸/۱/۹۲ عمل کنند.

۵٫ باشگاههایی که تاکنون نسبت به ارائه مدارک مستند از اداره ثبت شرکتها مبنی بر ثبت باشگاه و پروانه تاسیس و مجوز فعالیت رسمی از اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام نکرده اند؛ باید در هنگام تحویل مدارک نسبت به ارائه آن اقدام کنند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.