لیگ برتر هندبال از نهم آذر پیگیری می گردد

۰۶م آذر ،

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر طی روز های ۹-۸ آذر در شهرهای مختلف کشور پیگیری می گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابت های لیگ برتر در هفته هشتم که به سبب تقارن با شبهای عاشورا به تعویق افتاده بود طی روز های ۹-۸ آذر در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: در روز چهارشنبه ۸ آذر، ۴ دیدار انجام خواهد شد که در حساس ترین آن ثامن مشهد یکی از مدعیان لیگ به مصاف ثامن سبزوار خواهد رفت.

بر اساس این گزارش: در حقیقت دیدار ثامن مشهد و ثامن سبزوار دربی خراسان به حساب می آید و هر دو تیم امتیاز این شهرآورد را می خواهند.

این گزارش عنوان می کند: روز پنج شنبه ۹ آذر نیز یک دیدار بین تیم های صنعت مس کرمان و کاسپین قزوین رخ خواهد داد.

تیم هایی که به امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا جایگاه خود را ارتقاء دهند و تیمی برنده است که عملکرد بهتری داشته باشد و از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کند.

در ادامه گزارش یادآور می گردد: هفته نهم رقابت های لیگ برتر آقایان طی روز های دوازدهم و سیزدهم آذر برگزار خواهد شد تا قهرمان نیم فصل مشخص شود.

شایان ذکر است: جلسه رسیدگی به خطاهای صورت گرفته ۲ بازیکن ثامن سبزوار در بازی با نیروی زمینی در هفته سوم مسابقات لیگ چند روز پیش در کمیته انضباطی مطرح شد و قرار شد مومن زاده  و طالبی در دیدار های تیم خود با ستاره فروغ کرمان و کاسپین قزوین همراه تیم نباشند.

بر اساس گزارش دیگری: لیگ بانوان نیز به سبب حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات آسیایی اندونزی تعطیل است و قرار است که بعد از بازگشت ملی پوشان و از ۸ دی ادامه رقابت ها پیگیری شود.

این گزارش می گوید: بر اساس تصمیمات فدراسیون این لیگ باید تا روز ۱۴ اسفند به کار خود پایان دهد و قهرمان دوره هشتم مشخص شود.

در پایان گزارش خاطر نشان می گردد: هم اکنون تیم های ثامن سبزوار بیمه رازی تهران و شهید شاهرخ شکوهی کردستان عنوان های اول تا سوم را در لیگ برتر بانوان به خود اختصاص دادند./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.