لیگ قهرمانان اروپا: صعود پرگُل بایرن مونیخ و برد غم انگیر اینترمیلان در روز صعود لیورپول

لیورپول و بایرن مونیخ به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعودکردند.

لیگ قهرمانان اروپا: صعود پرگُل بایرن مونیخ و برد غم انگیر اینترمیلان در روز صعود لیورپول

به گزارش ممتاز نیوز، در آغاز دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول و بایرن مونیخ صعود و اینتر علی رغم برد حذف شد.

برد تلخ اینترنت در روز صعود شاگردان کلوپ

اینتر در آنفیلد موفق شد لیورپول را با یک گل شکست دهد، اما برد در مجموع دو دیدار لیورپول را از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراتر برد.

در ورزشگاه آنفیلد، در دیدار برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول مقابل مهمانش اینتر ۱-۰ شکست خورد، اما در مجموع ۲-۱ برد و صعود کرد.

نیمه نخست اینتر نیاز به گل داشت تا زودتر باخت ۲-۰ بازی رفت را جبران کند، اما فرصت‌های خطرناک‌تر را قرمزهای میزبان خلق کردند؛ از ضربه سر ماتیپ که به تیر دروازه برخورد کرد تا ضربه ایستگاهی تماشایی آرنولد در ثانیه‌های پایانی.

دقیقه ۶۲ سرانجام اینتر به هدف خود رسید و مارتینس با شلیکی فوق‌العاده دروازه آلیسون را باز کرد، اما دقیقه ۶۳ خطای سانچس کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن شیلیایی را به همراه داشت.

لیورپول با این که با همین نتیجه صعود می‌کرد ولی برای این که در خانه شکست نخورده باشد تلاش کرد گل خورده را جبران کند، اما موقعیت‌های خوب صلاح و دیاس هم از دست رفت تا قرمزها این بازی را ببازند.

صعود پر گل بایرن

بایرن‌مونیخ با برتری ۷-۱ مقابل ردبول سالزبورگ موفق شد جایگاهی بین ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برای خودش دست و پا کند.

در دیدار برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن‌مونیخ و ردبول زالتسبورگ در آلیانتس‌آرنای مونیخ، این باواریایی‌ها بودند که ۷-۱ حریف اتریشی را مغلوب کردند.

خیال بایرن را لواندوفسکی در همان نیمه نخست راحت کرد. ابتدا دو پنالتی گرفت و در دقایق ۱۲ و ۲۲ آن‌ها را تبدیل به گل کرد. سپس در دقیقه ۲۳ هت‌تریک کرد. گنبری هم در دقیقه ۳۱ گل چهارم بایرن را زد. نیمه دوم هم برای بایرن با شوت زیبای دقیقه ۵۴ مولر و گل پنجم شروع شد. قفل دروازه نویر را هم ردبول در دقیقه ۷۱ با گل کیائرگارد شکست. دقیقه ۸۳ گل دوم خودش و ششم بایرن را زد. سانه هم دقیقه ۸۶ حریف را هفت‌تایی کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.