لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی، بایرن را در هم شکست

منچستر سیتی با شکست بایرن مونیخ نیمی از راه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را طی کرد.

لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی، بایرن را در هم شکست

به گزارش ممتاز نیوز، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد با قضاوت خسوس خیل برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

تیم منچسترسیتی این روزها در بهترین شرایط ممکن به‌سر می‌برد و شکست‌ناپذیری در ۱۰ مسابقه اخیر تمام رقابت‌ها باعث شده‌ بود آن‌ها دست بالاتر را نسبت‌ به رقیب داشته‌ باشند. این در حالی است که بایرن بعد از تغییراتی که بر روی نیمکت خود داشت، شرایط پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کرد.

فودن تنها غایب سیتیزن‌ها در این دیدار بود و در مقابل نویر، هرناندز و چوپو موتینگ به دلیل مصدومیت در لیست بایرن برای این دیدار حضور نداشتند.

شاگردان گواردیولا بازی را بهتر آغاز کردند. در دقیقه ۱۴ تعلل سومر در دفع توپ نزدیک بود کار دست بایرن دهد و هالند تنها چند قدم تا باز کردن دروازه کم آورد.

سرانجام فشار منچسترسیی در دقیقه ۲۷ جواب داد. شوت زیبا و استثنایی رودری روی پاس برناردو سیلوا به کنج دروازه بایرن رفت و یان سومر با وجود تلاش از لمس توپ رودری عاجز ماند تا گل اول منچسترسیتی به ثمر برسد.

در دقیقه ۳۳ سیو دیدنی سومر با پا مانع از گلزنی گوندوغان شد و بایرن را در بازی نگه داشت. بعد از گل سیتی بایرن توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه ۴۵ اولین موقعیت جدی این تیم روی شوت پر قدرت سانه از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با طوفان حملات دو تیم و ۴ ضربه در چارچوب همراه بود که هیچ گلی به ثمر نرسید. جدی‌ترین موقعیت در دقیقه ۴۸ برای بایرن بود که سیو دیدنی ادرسون در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی لروی سانه شد.

در دقیقه ۷۰ اشتباه اوپامکانو باعث شد توپ به هالند برسد و پاس دقیق این بازیکن با ضربه سر برناردو سیلوا به دومین گل شاگردان گواردیولا تبدیل شد.

طوفان سیتیزن‌ها ادامه داشت، این بار نوبت به بچه غول نروژی رسید تا در دقیقه ۷۷ روی پاس جان استونز گل سوم منچستر سیتی را به ثمر برساند تا کار برای جبران بایرن در بازی برگشت بسیار دشوار شود.

بایرن در ادامه دیدار خوش شانس بود که گل‌های بیشتری دریافت نکرد و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.