لیگ والیبال؛ استارت سه مدعی با بردهای دشوار

تیم‌های مدعی شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان و هراز آمل در نخستین هفته لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند.

 لیگ والیبال؛ استارت سه مدعی با بردهای دشوار

به گزارش ممتاز نیوز، تیم مس رفسنجان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال مردان ایران میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود و به‌رغم نداشتن تجربه در این مسابقات، عملکرد قابل قبولی مقابل نماینده اصفهان داشت. شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم فولاد سپاهان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند تا سه بر یک فاتح این میدان باشند.

این مسابقه یک ساعت و ۵۵ دقیقه طول کشید و امیرحسین ناوی بازیکن شماره ۱۴ مس رفسنجان در ست چهارم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

شهرداری ارومیه غافلگیر نشد

تیم شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر سال ۱۴۰۰ با هدایت تندروان، سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته و در سالن ۶ هزارنفری غدیر میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و با شکست سه بر یک این تیم به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت. نماینده مریوان در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب حریف شد.

این مسابقه که ۱۳۲ دقیقه طول کشید، دو کارت زرد داشت که طاهر فرخ‌نژاد کمک مربی راه‌یاب و رحمان داودی بازیکن شماره ۱۱ شهرداری ارومیه در ست چهارم دریافت کردند. این دیدار همچنین دو مصدوم داشت که رادین احمدی و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان راه‌یاب ملل مریوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

استارت سرمربی تیم ملی با یک برد دشوار

در سالروز ولادت حضرت محمد (ص) سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان پنجمین دیدار هفته نخست لیگ برتر مردان بود و تیم‌های لبنیات هراز آمل و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه پایاپای سه بر دو موفق به شکست میهمان خود شدند تا دو امتیاز از هفته اول کسب کنند.

تیم پاس گرگان که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در ست های سوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب نماینده آمل شد تا در هفته نخست یک امیتاز به دست آورد.

علیرضا قریب، میثم پارسه، امیر صداقت و نادر انصاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند که به مدت ۱۶۱ دقیقه طول کشید.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.