لیگ پومسه بدون ملی پوشان برگزار شد

۰۹م آذر ،

لیگ پومسه کشور بدون حضور ملی پوشان این رشته و در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی کلمبیا پنج شنبه نهم آذر در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته های چهارم، پنجم و ششم از دور برگشت هفتمین دوره مسابقات لیگ تکواندو قهرمانی پومسه کشور عصر امروز در خانه تکواندو به پایان رسید که با توجه به اعزام تیم ملی پومسه در تاریخ یازدهم آذر، ملی پوشان اعزامی در این هفته مسابقه ندادند و با حضور در سالن رقابت ها تنها نظاره گر بودند.

در این مسابقات که در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار می گردد، در بخش انفرادی و در رده سنی زیر ۱۴ سال مهدی آگور از تیم راهیان نور، در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال کوشا بهاری از راهیان نور، در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال اکبر فروزان از ندسا فارس، در رده سنی سی تا ۳۹ سال هادی دلشاد از هیئت تکواندو همدان، در رده سنی چهل تا ۴۹ سال سید حسین موسی نیا از هیئت تکواندو گیلان و در رده سنی ۵۰ تا ۵۰ سال حسینعلی نظری از راهیان نور در مکان اول قرار دارند.

همچنین در بخش تیم زیر ۱۹ و ۱۹ تا ۲۹ سال تیم راهیان نور و در رده تیمی بالای ۲۹ سال تیم هیئت گیلان عناوین اول را به خود اختصاص داده اند.

در بخش بهترین ها نیز داود قارداشخانی به عنوان بهترین داور، در سه رده سنی تیمی نیز مهدی قاسمی از شهرداری سمنان، حسن مالک از هیئت آذربایجان شرقی و حسین اسدی از هیئت خوزستان به عنوان بهترین سرپرستان، عباس عرب پور از ندسا فارس، حسینعلی نظری از راهیان نور و سید محمد رهبر هاشمی از هیئت گیلان به عنوان بهترین مربیان انتخاب شدند.

گفتنی است؛ اختتامیه و دیدارهای معوقه ملی پوشان پومسه ۲۹ دی در خانه تکواندو تهران برگزار می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.