مؤسسه نشر آثار امام (ره) برای بالا نرفتن قیمت کتاب‌هایش تلاش می‌کند

سهراب هادی، مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت فعلی کاغذ در بازار نشر عنوان کرد: وضعیت نامتعادل کاغذ در بازار تمام معادلات ناشران را به هم ریخته است که از جمله مهم‌ترین آنها روش و سیستم قیمتگذاری کتاب است که دچار معضلاتی شده است.

وی ادامه داد: موسسه تنظیم و نشر با توجه به رسالت کاری خود و با توجه به اینکه رسالت فعالیت‌های خود را اقتصادی نمی‌داند و موضوع ترویج اندیشه‌های حضرت امام (ره) را در صدر برنامه‌های خود می‌داند، به همین خاطر سعی دارد تا حد امکان فرآیند نشر خود را به این حاشیه‌ها وارد نکند هرچند که اجتناب ناپذیر است.

هادی تاکید کرد: تاکنون در برابر تغییر قیمت‌های کتاب در موسسه مقاومت کرده‌ایم و فرآیندهای کاری ما در مرحله پیش تولید اثر ادامه دارد و سعی ما این است که برای خرید آثارمان فشاری بر مخاطب وارد نشود.

وی در ادامه به انتشار ۸ عنوان اثر جدید و تجدید چاپ از سوی این موسسه خبر داد و گفت: چاپ ۲۶ کتاب ولایت فقیه، چاپ ۴ کتاب سپاه در اندیشه حضرت امام (ره)، چاپ سوم کتاب ارتش در اندیشه حضرت امام (ره)، چاپ سوم کتاب امام و نهادهای انقلاب اسلامی، چاپ پانزدهم کتاب نگرش موضوعی بر وصیت‌نامه حضرت امام (ره)، چاپ سوم کتاب اقشار اجتماعی از دیدگاه امام خمینی (ره) به تازگی منتشر شده است. 

هادی همچنین از انتشار دو اثر تازه با نام‌های تحلیل سبک و اصالت اشعار حضرت امام (ره) و جستارهای روشی در علوم اجتماعی خبر داد.

وی همچنین از پایان مراحل آماده سازی کتاب «تفسیرالشریعه» در ۲۸ جلد خبر داد و گفت: این کتاب در مرحله صحافی قرار دارد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) همچنین از آماده انتشار بودن ۴ عنوان کتاب تازه، ۴۵ عنوان اثر تجدید چاپ و ۲۲ عنوان کتاب به زبان غیرفارسی خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.