ماجدی: استقلال با حضور مجیدی راه خود را پیدا کرده است

۱۶م دیماه ،

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال در حال حاضر در شرایط خوبی به سرمی برد و روند رو به رشد خود را پیدا کرده است.

میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیمی استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال در حال حاضر در شرایط خوبی به سرمی برد و روند رو به رشد خود را پیدا کرده است.

وی در ادامه در خصوص بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: ما با قدرت تمرینات خود را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم که بچه ها بتوانند از اصفهان با ۳ امتیاز به خانه برگردند.

وی در ادامه در خصوص کاپیتانی در استقلال گفت: این موضوع به سرمربی تیم مربوط می گردد و سرمربی تیم است که تصمیم می گیرد که بازوبند کاپیتانی را چه کسی به بازو ببندد.

وی در ادامه در خصوص مذاکرات جواد نکونام هافبک این تیم با باشگاه اوساسونا افزود: نکونام از بازیکنان خوب و با انگیزه تیم استقلال است و ما به ایشان در تیم نیاز داریم ولی این اختیار را به خود ایشان واگذار کردیم که اگر تمایل به رفتن دارد می تواند با این باشگاه مذاکرات خود را آغاز کند.

وی در ادامه در خصوص شرایط فعلی فرهاد مجیدی و اینکه کی می تواند برای استقلال به میدان برود افزود: درحال حاضر فرهاد مجیدی در شرایط آمادگی خوبی به سرمربی بود و تمرینات خود را به طور مرتب با تیم انجام می دهد ولی طبق دستور کادر فنی و پزشکان تیم فعلاً چند روزی را تمرین می کند تا به سطح آمادگی بیشتری برسد تا بتواند تیم را در بازی های جام حذفی و لیگ همراهی کند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی در بازی با ذوب آهن به میدان می رود یا خیر گفت: این تشخیص کادر فنی است و اگر فرهاد به آن سطح از آمادگی رسیده باشد مطمئناً در بازی با ذوب آهن به میدان خواهد رفت.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.