ماجدی:‌ برای کسب حداکثر امتیاز به دیدار پرسپولیس می رویم

‘میرشاد ماجدی’ روز سه شنبه در باره تازه ترین شرایط تیمش در حاشیه تمرینات این تیم گفت:‌ خوشبختانه تیم به لحاظ بدنی و روحی شرایط مناسبی دارد و مشکلی نداریم.

وی در خصوص انتقاد از عملکرد خط دفاعی این تیم اظهار داشت:‌ به انتقادها احترام می گذاریم اما کادر فنی و مسوولان از عملکرد بازیکنان خط دفاعی رضایت دارند.

به گفته وی، در دیدار با تیم ملوان بندرانزلی، دفاع استقلال به رغم دریافت یک گل بسیار خوب عمل کرده و در بازی سازی به نحو مطلوب مشارکت داشتند و ما دروازه استقلال را در نیمه دوم اصلا ندیدیم.

ماجدی در باره شهرآورد ۷۵ نیز اظهار داشت:‌ این دیدار یک بازی خاص است و ما برای اینکه در این بازی به حداکثر نتیجه دست پیدا کنیم، بسیار زحمت کشیده ایم، بنابراین کسب پیروزی دور از دسترس نیست.

به گفته وی، نتیجه این دیدار به عملکرد دو تیم در بازی های گذشته ارتباطی ندارد چرا که این بازی، بازی خاص و برگزاری آن نیز با سایر دیدارها متفاوت است.

ماجدی در خصوص به هم ریختگی و اختلال در اطلاع رسانی نمایندگان رسانه ها در تمرینات امروز این تیم نیز گفت: ‌از ناهماهنگی بوجود آمده عذرخواهی می کنم و امیدوارم این مساله دیگر در تمرینات تیم استقلال تکرار نشود.

ورزشی. ** ۹۱۴۴ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۵۸۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.