ماجدی: استقلال پولی ندارد که به ساموئل بدهد/ امیدوارم منتظری در استقلال بماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید جواد نکونام زودتر از پیش بینی ها به میادین بازمی گردد.

به گزارش ممتاز؛ میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) آبی پوشان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او در مورد مصدومیت جواد نکونام گفت: «روز قبل دکتر نوروزی اعلام کرد که پای جواد دچار کشیدگی شده و باید از آن MRI گرفته شود. هرچند با توجه به شناختی که از نکونام دارم می دانم که هرچه زودتر به میادین بازخواهد گشت.»

او همچنین در مورد وضعیت ساموئل گفت: «رفتن یا ماندن ساموئل بستگی به نظر قلعه نویی و فتح الله زاده دارد. به هر حال او اگر پولی از باشگاه نگیرد در تمرینات هم شرکت نخواهد کرد. در حال حاضر پولی نداریم که به ساموئل بدهیم اما او هم باید صبوری کند چرا که باشگاه به تعهدات خود عمل می کند.»

ماجدی با بیان اینکه مشکلات مالی فقط مربوط به باشگاه استقلال نیست، گفت: «همه باشگاه ها مشکلات مالی دارند، اما  طبق قانون ۵۰ درصد بودجه استقلال را باید هیئت مدیره و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش تامین کند. آقای قلعه نویی و فتح الله زاده تلاش کردند و ۵۰ درصد را فراهم کردند اما از آن ۵۰ درصد دیگر خبری ندارم.»

سرپرست استقلال در مورد وضعیت پژمان منتظری گفت:‌ «پژمان یکی از بازیکنان خوب ماست. بهتر است از کادر فنی و مدیریت در مورد انتقال او به تیم چینی سوال بپرسید. به هرحال امیدوارم منتظری در استقلال بماند چرا که به او نیاز داریم.» 

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.