ماجدی: باید در سریعترین زمان سرمربی جوانان انتخاب شود

۰۶م اسفند ،

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید در فاصله شش ماه تا آغاز رقابتهای انتخابی جوانان آسیا، یکی از اولویت‌های این کمیته انتخاب سرمربی برای این تیم است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی دربارهٔ آخرین وضعیت تیم‌های پایه‌ای ایران گفت: تیم‌های ملی زیر۱۷ و زیر۱۶ و زیر ۱۴ در حال کار کردن و برگزاری اردوهایشان می باشند و برنامه‌هایشان با نظم و ترتیب خاصی پیش می‌رود.

ماجدی ادامه داد: تیم ملی زیر۱۷ سال که دیروز یک بازی دوستانه با تیم بزرگسالان پرسپولیس داشت آنطور که من شنیده‌ام بازی خوبی را به نمایش گذاشته است و هر چند بازنده بوده اما مسلما بازی با تیم‌های بزرگسال تجربه خوبی به نوجوانان می‌دهد. این تیم قرار است اواسط اسفند برای انجام یک یا دو بازی دوستانه به عراق برود و با تیم زیر۱۷ سال عراق بازی کند که به جام جهانی نوجوانان هم صعود کرده و مطمئنا این یک بازی خوب برای آماده سازی جام جهانی نوجوانان است. من با شناختی که از تیم ملی زیر ۱۷ سال و علی دوستی مهر دارم بسیار امیدوارم که این تیم ازمرحله گروهی جام جهانی زیر۱۷ سال امارات به مرحله حذفی صعود کند. در هر حال امید بسیاری به این تیم وجود دارد.

سرپرست کمیته جوانان ادامه داد: تیم ملی زیر ۱۶ سال هم قرار است در اوایل سال به تورنمنت گالینی ایتالیا برود که تورنمنت بسیار خوبی است و تیم‌های نوجوانان ایران در سالهای قبل در این تورنمنت شرکت کرده بودند. این تیم برای رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می‌شود درحال آماده سازی است. تیم زیر ۱۴ سال هم تورنمنت ازبکستان را پیش‌رو دارد که در حال آماده سازی برای آن تورنمنت است و قبل از پایان سال به ازبکستان خواهد رفت.

ماجدی در پایان دربارهٔ انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: همانطور که گفته بودم ما قصد داشتیم علی دوستی مهر را سرمربی تیم ملی جوانان کنیم اما رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا دقیقا با رقابتهای جام جهانی نوجوانان همزمان شده و به همین سبب این امکان در حال حاضر وجود ندارد. گزینه‌هایی هم مد نظر داریم و باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی تیم ملی جوانان انتخاب کنیم و اردوهای استعدادیابی را ترتیب دهیم چرا که تا برگزاری رقابتهای مقدماتی چیزی حدود شش ماه فرصت داریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.