ماجدی: تنها مشکل محل اقامت‌مان سرعت اینترنت است/ مطمئن باشید که با دست پر به ایران برمی‌گردیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید مشکل سرماخوردگی جواد نکونام حاد نیست و به بازی با اف.سی سئول می‌رسد.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین؛ در مورد شرایط آبی‌پوشان در آستانه دیدار حساس برابر اف.سی سئول کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. در دو، سه روز اخیر زمین تمرین نداشتیم اما این به خاطر کارشکنی کره‌ای ها نبود، بلکه به مناسبت عید شکرگزاری کره اکثر مکان‌های عمومی این کشور تعطیل بود. به هر حال از امروز به ما زمین دادند و بچه‌ها تمرینات خود را از سر گرفتند.»

او ادامه داد:‌ »هتل محل اقامت ما هم هتل خوبی است و تنها مشکل اینجا سرعت اینترنت است.»

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه جواد نکونام قطعا به بازی با اف.سی سئول می‌رسد، گفت: «جواد در روزهای اخیر کمی سرماخورده بود اما خدا را شکر مشکل او حاد نیست. حتی او روز قبل همراه با سایر بازیکنان برای گردش به مرکز شهر رفت. مطمئنا با صلاحدید کادر فنی در بازی با سئول به تیم اضافه خواهد شد.»

ماجدی همچنین در مورد دیدار حساس استقلال برابر نماینده کره جنوبی گفت: «همانطور که می دانید بازی سختی را در پیش رو داریم و امیدوارم مثل بازی با بوریرام در این مسابقه حساس هم موفق شدیم. مهم نیست که چه اتفاقات در طول بازی رخ دهد اما قول می‌دهم که با دست پر از میدان خارج شویم»

او در پایان گفت: «استقلال نیاز به دعای خیر مردم دارد و به امید خدا با پیروزی در این بازی گام محکمی در راه قهرمانی برمی‌داریم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.