ماجراجویی‌های اژدهای رام شده دریم ورکز + آنونس

نخستین تریلر از دومین قسمت انیمیشن اتفاق‌ای و ماجراجویانه ˝چگونه اژدهای خود را رام کنیم˝ با کارگردانی دین دبلویس توسط کمپانی دریم ورکز، به عنوان تهیه‌کننده اصلی این انیمیشن سینمایی انتشار یافت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه دومین قسمت “چگونه اژدهای خود را رام کنیم” را دین دبلویس با اقتباس از رمانی به قلم کریسیدا کاول به رشته تحریر درآورده است.

قسمت دوم از انیمیشن سه‌گانه “چگونه اژدهای خود را رام کنیم” که سه کمپانی دریم‌ورکز، مدهاتر انترتیمنت و ورتیگو انترتیمنت تهیه و تولید آن را برعهده داشتند، با داستان هیجان‌انگیزی پس از گذشت ۵ سال از داستان قسمت اول دنبال می‌شود. در زمانیکه استرید و اژدهایش و دیگر اشخاص گروه در منطقه‌ای از جزیره مشغول مسابقه و به رخ کشیدن اژدهایشان به یکدیگر می باشند، هیکاپ و اژدهایش (توتلس) مشغول ماجراجویی و رفتن به سرزمین‌های دیگر می باشند و تنها به لذت بردن از آسمان و پرواز دل بسته‌اند. اما وقتی یکی از آنها غاری یخی را پیدا می‌کند که متعلق به هزاران اژدهای وحشی و اژدها سوار افسانه‌ای است، یک‌بار دیگر خودشان را درگیر مبارزه‌ای می‌بینند که برایشان چندان آسان نیست و در این بین….

کریستسن ویگ، جرارد باتلر، جونا هیل، جی باروچل، کیت هرینگتون، کریستوفر مینتز پلیس، امریکا فررا، تی.جی.میلر و کریج فرگوسن صداپیشگی دومین قسمت انیمیشن “چگونه اژدهای خود را رام کنیم” را برعهده داشتند.

انیمیشن سه‌بعدی “چگونه اژدهای خود را رام کنیم۲” در حالی روز ۲۰ ماه جون ۲۰۲۴ میلادی (۳۰ خردادماه) در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود که قسمت سوم این انیمیشن نیز بر اساس برنامه‌های اعلام شده قرار است تابستان سال ۲۰۱۶ میلادی روانه پرده‌های سینماهای جهان بشود.

آنونس انیمیشن “چگونه اژدهای خود را رام کنیم۲” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.