ماجرای اخراج شبانه معاون سابق فرماندار

به گزارش خبرنگار مهر، م . الف که به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفته بود در تشریح پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به معاون سابق استاندار تهران گفت: از اواسط سال ۸۵ تا اواسط سال ۸۸ به عنوان معاون عمرانی در فرمانداری شهر ری مشغول بکار بودم. شهرستان ری ویژگی خاصی دارد که سیاست در آنجا در جذب اعتبارات بود. شرکت انبارداران فجر شهر ری قصد داشت ۳۰۰ انبار در منطقه احداث کند که استعلامات لازم را گرفته و کمیته کارشناسی به ریاست فرماندار تشکیل و برای بررسی در کمیسیون ماده ۱۳ به استانداری رفت.

قرار شد اعضای این شرکت ۱۰ میلیارد تومان را به عنوان عوارض در ۵ قسط پرداخت کند که طی جلسه ای که با مدیرعامل و دو عضو هیئت مدیره شرکت داشتیم آقای ی . د در استانداری از آنها خواست که هر چه زودتر قسط اول پرداخت شود من نیز پس از دریافت دو میلیارد تومان، ۵۰۰ میلیون آن را از طریق رئیس دفترم به آقای ی . د دادم. وی در آن زمان در سفر کاری اوکراین بود که با من تماس گرفت و گفت چک نقد نشده و من ۱۶ چک دیگر به جای آن به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان دادم.

وی افزود: اواسط سال ۸۸ از سازمان بازرسی تماس گرفتند و خواستند به دفتر آنها بروم وقتی آنجا رسیدم ماجرای ۵۰۰ میلیون تومان را پیش کشیدم به خاطر ترس تا آن روز جوابی ندادم اما دو روز بعد به دفتر آنها رفته و ماجرا را به طور کامل شرح دادم بعدازظهر نیز موضوع را به آقای ی . د گفتم.

معاون  سابق فرماندار شهر ری خاطرنشان کرد: همان شب آقای استاندار با من تماس گرفت و با لحنی که سعی می کرد اگر کسی تلفن را شنود می کند مجاب کند دو ساعت حرف زدیم. او خیلی تند به من گفت چرا به سازمان بازرسی کل کشور رفتی و در این رابطه چیزی نگفته بودی بعد هم خواست تا فردا استعفا بدهم اما من قبول نکردم به همین خاطر شبانه از آنجا اخراجم شدم و پایان ماموریتم را اعلام کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.