ماجرای تنیسوری با ملیت کانادایی که تیم ملی را سر کار گذاشت!

۱۸اردیبهشت،

borna ghasemi-18-11.jpg

سرمربی تیم ملی تنیس با ابراز نارضایتی از محرومیت یک ساله محمد نیاکی گفت: اگر دست من بود جریمه سنگین‌تری برای نیاکی در نظر می‌گرفتم.

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: محمد نیاکی ملیت کانادایی داشت که اصلا این موضوع را به ما اطلاع نداده بود و اگر می‌خواست برای تیم ملی بازی کند باید سه ماه پیش از آغاز دیویس کاپ ملیت خود را تغییر می‌داد که این کار را انجام نداد و زمانی که قرار بود به مسابقات فیوچرز قطر اعزام شویم با بی احترامی تمام، گوشی خود را خاموش کرد و بدون این که به ما اطلاع دهد از کشور خارج شد و تاکنون نیز از وی خبری نداریم. بنابراین به نظر من می‌توانستند محمد نیاکی را بیشتر از این جریمه کنند. من از جریمه یک ساله ای که برای وی در نظر گرفتند ناراضی هستم.

احمدوند دربارهٔ سبب ترک اردوی تیم ملی توسط روزبه کامران نیز تصریح کرد: روزبه کامران در مسابقات فیوچرز قطر آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم. با این حال ما تصمیم داشتیم برای مسابقات دیویس کاپ پنج تنیس باز را به همراه خود ببریم، اما روزبه کامران فکر کرد که با اضافه شدن نفر تازه قرار است از تیم ملی خط بخورد و با وجود این که هم در قطر و هم پس از بازگشت به ایران با وی صحبت کردم، اما باز هم بدون اطلاع قبلی اردوی تیم ملی را ترک و گوشی همراه خود را نیز خاموش کرد، آن هم در حساس ترین موقعیتی که اگر دیویس کاپ برگزار می‌شد یا یکی از بازیکنان من آسیب می‌دید با دو تنیس باز عملا تیم ملی نابود می‌شد.

وی ادامه داد: دیویس کاپ مسابقات بسیار بزرگی است و بسیار‌ها آرزوی دعوت شدن به اردوی تیم ملی را دارند و عجیب است که بازیکنی مانند روزبه کامران که تجربه حضور در دیویس کاپ را دارد، چرا چنین تفکر بچگانه‌ای درد. او تصمیم درستی نگرفت.

سرمربی تیم ملی تنیس در پایان گفت: جریمه‌هایی که برای این دو بازیکن در نظر گرفته شده به این معنا است که سایر بازیکنان متوجه شوند حتی اگر بازیکن بزرگی مثل روزبه کامران نیز خطا کند جریمه خواهد شد. همچنین در تیم ملی باید نظم و انضباط را رعایت کنند و در صورت تخطی از آن دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.