ماجرای شیء مشکوک در دریاچه خلیج فارس و خروج مردم

تاریخ انتشار: ۸ July 2016 | 11:41 am

ساعاتی پیش خبری مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی در حال تخلیه مردم از اطراف دریاچه خلیج فارس (چیتگر) هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ساعاتی پیش خبری مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی در حال تخلیه مردم از اطراف دریاچه خلیج فارس (چیتگر) هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.به دنبال انتشار این خبر ، گیل آبادی مدیر کل روابط عمومی شهرداری تهران آن را کذب محض خواند و گفت:این خبر بیشتر شبیه به یک شوخی مسخره است. همچنین ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد:چنین موردی در اطراف دریاچه چیتگر نداشته ایم و هم اکنون طبق روال همیشه دو خودروی آتش نشانی در محل حضور دارند.

*شهردار منطقه ۲۲: خبر تخلیه دریاچه شهدای خلیج فارس صحت ندارد

قاسم مولایی، شهردار منطقه ۲۲ در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت ،گفت: ساعتی پیش یکی از شهروندان مستقر در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس( چیتگر) در تماسی با نیروی انتظامی اعلام کرد که متوجه شی مشکوکی شده است.

وی افزود: در مدت زمان کوتاهی نیروهای انتظامی خود را به محوطه اعلام شده از سوی این شهروند رسانند و شی مورد نظر را بررسی کردند و مورد خاصی نیز مشاهده نکردند.

تصریح کرد:این مورد در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط ماموران بررسی شد و حتی بسیاری از شهروندان هم متوجه آن نشدند.

وی در پایان گفت: متاسفانه در شبکه های اجتماعی درخصوص این مساله بسیار کوچک اغراق و بزرگ نمایی بی مورد شد که جای تاسف دارد.

 

 

منبع : جام نیوز

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.