ماجرای غمناک زوال زیبایی در یک زن کره ای +تصاویر

۱۸اردیبهشت،

وی که زمانی می خواست خود را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد با ندانم کاری، امروز خود را به حال و روزی انداخته است که حتی وقتی خودش در آینه به چهره اش نگاه می کند، وحشت می کند و بسیاری از دوستان و نزدیکانش چهره تازه او را نمی شناسند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، ” هانگ میوکو” مدل سابق کره ای که در اثر تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون به زیر پوست خود صورتش به شدت آسیب دیده بود پس از ۱۰ بارعمل جراحی چهره اش آن قدر تغییر پیدا کرد که حتی والدینش قادر به شناسایی او نبودند. پزشکان در ۱۰ عمل جراحی قبل توانستند در مجموع ۶۰ گرم سیلیکون و روغن را از صورت و ۲۰۰ گرم را از گردن او خارج سازند.

پس از جراحت خانم میوکو مسیر زندگی این مدل سابق کره ای به کلی تغییر کرد و او هم اکنون در یک کارخانه بازیافت مشغول کار است. وی می خواست زیباتر شود و چین و چروک پوست صورتش برود و پوست نرم تری داشته باشد، از این رو با خرید سیلیکون غیر مجاز از بازار سیاه و تزریق آن به پوست خود و سپس تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون، صورتش را به وضعی انداخت که در نهایت پزشکان عمل جراحی پلاستیک او را جواب کردند.

به گزارش روزنامه ” دیلی میل” بریتانیا،این زن کره ای می گوید هدفش از جراحی پلاستیک بازیابی زیبایی سابقش بوده است اما ظاهرا عمل جراحی آن گونه ای که وی می خواسته سبب بهبود او نشده و چهره او را به کلی تغییر داده و  صورت او را به غایت بزرگ و متورم شده است .
پس از پخش مستند این زن در تلویزیون کره مردم این کشور دهها هزار دلار به منظور انجام عمل جراحی پلاستیک و بازیابی بخشی از زیبایی از دست رفته این زن به او کمک کرده اند.

این زن کره ای در سن ۲۸ سالگی و برای اولین عمل جراحی خود با کمک های جمع شده از مردم به ژاپن رفت و تا کنون ۱۰ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است .وی که زمانی می خواست خود را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد با ندانم کاری، امروز خود را به حال و روزی انداخته است که حتی وقتی خودش در آینه به چهره اش نگاه می کند ، وحشت می کند و بسیاری از دوستان و نزدیکان او چهره تازه او را نمی شناسند.

مقایسه دو چهره هانگ میوکو قبل(عکس سمت راست) و بعد از عمل جراحی پلاستیک

شکل فعلی این زن کره ای پس از ۱۰ بار جراحی پلاستیک

 هانگ قبل از اتمام مراحل جراحی پلاستیک

هانگ میوکو در سن ۲۸ سالگی و پیش از ماجرا


میوکو قبل از تزریق های اولیه (عکس سمت چپ) و بعد از تزریق های اولیه زیر پوستش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.