ماجرای فیلم «یک خانواده محترم» و پیشنهاد رضا برجی

به گزارش خبر آنلاین، او در یاداشتی به ماجرای این فیلم و حواشی آن پرداخته، و پیشنهادهایی را به سازندگان و مسئولان سینمایی در مورد این فیلم ارائه داده است.

او نوشته: «بهترین شیوه این است که فیلم برای یک جمع محدودی به نمایش در آید. پیشنهاد می‌کنم در همین هفته جمعی از دوستان از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف دعوت شوند. نیازی هم به جمع بزرگی نیست. مثلا حدود بیست نفر شاید کافی باشد. هم از مسئولان سازمان سینمایی، هم از مسئولان سیمافیلم که این روز‌ها از طرف رسانه‌ها برای تولید فیلمی ضد ایرانی در مظان اتهام هستند، دعوت بشوند. بقیهٔ افراد هم از میان چهره‌های فرهنگی معقول و معتدل و منتقدان سینمایی و سینماگران انتخاب شوند. چند نفری هم از اهالی رسانه به‌خصوص از میان معترضین حتما در این جلسه حضور داشته باشند. حتی اگر امکان دیدن فیلم روی پرده هم نبود، اشکالی ندارد. همین‌که این جمع بتواند بلاواسطه در جریان مضمون و محتوای فیلم قرار بگیرد، کفایت می‌کند.»

برجی ادامه داده: «آفریده و بخشی هم از پیش باید بپذیرند که به برداشت این جمع از فیلم‌شان – که به نوعی وظیفهٔ حکمیت را بر عهده گرفته‌اند- احترام بگذارند و به تصمیمی که دربارهٔ فیلمشان گرفته می‌شود، گردن بنهند. حتما این حق هم برایشان محفوظ خواهد بود که دربارهٔ ترکیب این جمع نظر بدهند و افرادی با نظر این دو بزرگوار انتخاب بشوند.»

 متن کامل این یادداشت را می‌توانید اینجا بخوانید.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.