ماجرای قول معاون بافت فرسوده به آخوندی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری گفت: به وزیر راه و شهرسازی قول داده‌ایم تا پایان سال پیشنهاد افزایش میزان سقف تسهیلات خود را ارائه کنیم. محمد سعید ایزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تاکید کرد: تلاش ما این است که ساختار رویه تسهیلات را تغییر دهیم.
به گزارش ممتاز ؛ وی تصریح کرد: در بودجه ۹۲ به نوسازی بافت‌های فرسوده توجه خوبی شده است و باید اذعان شود که عملکرد نوسازی بافت فرسوده در ۲ سال قبل مناسب بوده است.
وی افزود: می‌توان گفت که عملکرد نوسازی بافت فرسوده بالای ۹۵ درصد بوده است؛ بنابراین تمام تلاش خود را کرده‌ایم که در لایحه بودجه ۹۳ اعتبارات نوسازی و ارقام آن را در بودجه ارتقا دهیم. به نقل از وی تلاش ما این است که از منابع داخلی این کاهش اعتبار را برطرف کنیم.  مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ادامه داد: میزان کاهش اعتبارات در بحث نوسازی در بودجه حدود ۳۰ درصد است؛ اما تلاش می‌کنیم از طریق منابع داخلی آن را جبران کنیم.
ایزدی در پاسخ به این سوال که آیا میزان تسهیلات اعطایی نیز در بودجه دیده شده است، گفت: سقف تسهیلات ساخت مسکن و نوسازی در بافت‌های فرسوده همان ۳۰ میلیون تومان است و این موارد در بودجه دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: برای این موضوع باید با بانک مرکزی و توافقی که با بانک‌های عامل انجام می‌دهیم آن را تامین کنیم.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.