ماجرای یادداشت صادق خرازی و تماس تلفنی نعیمه اشراقی با وی

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
صادق خرازی پس از انتشار یافتن یادداشتی در انتقاد از اظهارات منسوب به نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوکش از تماس اشراقی با وی خبر داد.

خبرآنلاین نوشت: صادق خرازی سفیر سابق کشورمان در فرانسه و معاون ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس در صفحه فیسبوکش نوشت: لحظاتی قبل خانوم نعیمه اشراقی با من تماس گرفتند وگفتند ، من هرگز چنین کاری نکردم و با فیس بوک و نام جعلی دیگری این اقدام صورت گرفته است و همچنین تاکید کردند برادر همسرم که فرزند مرحوم آیت الله طاهری اصفهانی است از شهدا و خانواده همسرم نیز از خاندان معظم شهدا می باشند و من خاک کف پای شهیدانم و هرگز بخودم اجازه نمی دهم چنین جسارتی آن هم من که نوه حضرت امام هستم به امام وآرمان های امام و شهیدانمان بکنم.

با توضیحاتی که سرکار نعیمه خانوم اشراقی دادند وظیفه شرعی و اخلاقی من است که حمل بر صحت کنم و توضیحات ایشان را بر هر نکته ای دیگری رجحان دهم!

امیدوارم همه ما پاسدار فضیلت ها و آرمان شهیدانمان باشیم و خود را متعهد بدانیم که شهیدانمان سرچشمه بزرگواری و وحدت ملت ایران می باشند.

همه ما با هر دیدگاهی و هر مذهبی و ایمانی نمی توانیم نسبت به کسانی که با خون خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و همچنین خانواده های ایشان که با شرف وعزت مقاومت وابستادگی وصبوری کردند بی تفاوت باشیم.

خرازی پیش از این در یادداشت خود نوشته بود:

بنام خدای شهیدان

هم حال جسمی من بهم ریخته و هم حال روحی‌ام!

جمعی از فرزندان شهیدان که پدران ایشان یاران ودوستان هم سنگر دوران دفاع مقدس بودند و گهگاه من را نیز عمو خطاب می کنند طی دو روز قبل با من تماس گرفتند و خشم و دلخوری خود را از اهانت خانم نعیمه اشراقی بیان می کردند . بعضی بخاطر نسبت خانوادگی و بعضی بخاطر ارتباطاتم، با من تماس می گرفتند و به شدت از اهانت به ناموس شهیدان که ناموس ملت بزرگ ایران می باشند، گلایه می کردند.

من نمی فهمم که چرا عده ایی اینگونه بی پروا برای محبوبیت خویش و مقبولیت خود، حضرت امام را له میکنند و خانواده شهدا را به استهزاء می کشند.

فرزند یکی از شهیدان والا تبار این سرزمین می گفت اگر یکی از مردم عادی و یا حتی یکی از همین خانواده شهدا به امام و شهداء اهانت می کرد حتما چند سالی برایش حبس می بریدند ، من اگر چه علاقه ای به حبس و زندان برای هیچ فردی با هر نظر ودیدگاهی ندارم ، ولی معتقدم نبایست به صرف بستگی به حضرت امام از روی امام عبور کنند و مرکز نشر و حفظ اثار امام بجای آنکه دیده بان مردم باشد بایست دیده بان خود اعضای بیت باشد که با نام حضرت امام ره برای خود مشروعیت و با حرف های بی منطق و شبه روشنفکری، برای خود محبوبیت خلق کنند .

این مرکز بایست نخست نسبت به خودی ها و رفتار وسکناتشان حساسیت نشان دهد و بعد به گروه های سیاسی !

این اتفاق خیانت به امام (ره) جنایت علیه شهیدان و نامردی به بزرگ مردی است که همه مشروعیت احترام اعضای بیت معظم له ، از آن اوست .

دوستان چرا هشت سال گرفتار شبه انقلابیون و شبه اصول گرایانی شدیم که فقط شعار دادند و رفتند ، هیچ می دانیم بی تفاوتی مان در دوران اصلاحات به ارزش ها و اصول امام سبب شد تا بدخواهان و فرصت طلبان از اصلاحات سوء استفاده کنند؟

امیدوارم با یک معذرت خواهی خشک وخالی نخواهند این کثافت کاری را ماست مالی کنند ، و بزرگان بیت حضرت امام رضوان الله علیه موضع منطقی وجدی بگیرند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.