مادری سر دختر معلولش را برید

ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند مادری جوان با استفاده از چاقو سر دختر سه ساله‌ خود را در زیر زمین بیمارستان بریده است.

ایسنا: مادری جوان در کردستان دختر سه ساله خود را که احتمال فلج شدنش زیاد بود در زیر زمین بیمارستانی سر برید.

سرهنگ احمدی تبار در تشریح خبر وقوع این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۱۰ روز ۲۹ خردادماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی استان کردستان در جریان وقوع یک فقره قتل عمد در زیرزمین بیمارستان بعثت قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند مادری جوان با استفاده از چاقو سر دختر سه ساله‌ خود را در زیر زمین بیمارستان بریده است.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه با کشف جسد دختر سه ساله تحقیقات کارآگاهان برای واکاوی زوایای پنهان این حادثه آغاز شد گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که این دختر بچه از بالکن منزلشان به حیاط افتاده بود که پس از انتقال این فرد به بیمارستان پزشک معالج احتمال فلج شدن این کودک را می‌داد.

وی افزود: پس از اطلاع مادر این طفل از احتمال فلج‌شدن دخترش،‌ وی به بهانه‌ای همسرش را به بیرون از بیمارستان فرستاده و با استفاده از چاقویی طفل خود را به زیرزمین برده و سر او را برید.

احمدی تبار افزود: بررسی کارآگاهان نشان داد که مادر این دختر، پدر را به بهانه شستن شیشه شیر به بیرون از بیمارستان کشانده و بدون حضور پدر اقدام به انجام این قتل کرده است.

وی با بیان اینکه مادر این طفل پس از انجام این بزه خود را به ماموران پلیس معرفی کرد، افزود: در حال حاضر تحقیقات برای تعیین انگیزه و علت اصلی این قتل ادامه دارد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.