مادر سرطانی و ماجرای بیست وپنجمین سالگرد ازدواج +تصاویر

خانم دلیس رنج که مادر دو فرزند می باشد بیست و پنج سال است که ازدواج کرده ولی متاسفانه بیست وسه سال زندگی مشترکش همراه با بیماری سرطان سپری شده است.

گویا سرطان نمی خواهد دست از سر این مادر ۴۳ ساله بردارد.

به گزارش ممتازنیوز،خانم دلیس رنج که مادر دو فرزند می باشد بیست و پنج سال است که ازدواج کرده ولی متاسفانه بیست وسه سال زندگی مشترکش همراه با بیماری سرطان سپری شده است. بعد از معالجات شدید، و در عین حال که انتظار می رفت مجبور به برداشتن سینه او شوند، ناگهان عکسبرداری نشان داد که او بهبود کامل یافته است. ولی بعد از ۱۰ سال در سال ۲۰۱۱ تشخیص سرطان ریه و بعد از آن غده لنفاوی رادادند و دوباره تحت شیمی درمانی قرار گرفت.

دلیس که از سرطان تخمدان و سینه نجات پیدا کرده است ، اکنون از سرطان ریه و غده لنفاوی رنج می برد ، در سن ۱۸ سالگی با شوهرش لونزی و با پوشیدن یک لباس مجلسی قرضی ازدواج کرد.

بعد از بیست وپنج سال این زوج در نظر داشتند برای سالگرد ازدواجشان یک جشن که البته با پوشیدن لباس عروسی همراه باشد بگیرند اما باز هم هزینه های شیمی درمانی اجازه این کار را به آنها نداد.

خانم لوری آلن صاحب فروشگاهی معروف که در عرصه لوازم عروس موفق بوده است خود نیز از سرطان سینه رنج می برد در یک انجمن درمانی با این خانم آشنا شد و تصمیم گرفت به وی کمک کند.

اکنون دلیس و شوهرش می توانند با لباس عروس تهیه شده توسط خانم آلن در ماه ژوئن آینده سالگرد ازدواج خود را به همراه دو فرزندشان به باشکوهی جشن بگیرند.


.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.