مادر پسر زورگیر و همدستش را به پلیس لو داد

۹ م دیماه ،

مهر: رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده شریعتی خبر داد و گفت: این دو همدست هنگام درگیری با هم به خاطر اختلافاتشان، با همکاری مادر یکی از آنها شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ عطاء الله خالقی در تشریح این خبر افزود: بامداد روز قبل یکی از شهروندان به نام “مهین” با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و عنوان داشت که پسرش به نام “میثم” با همدستی دوست خود، اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کند و در حال حاضر در منزل با این دوستش که همدست اوست، درگیر شده و قصد دارد او را با قمه مجروح کند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی کلانتری به محل اعزام و پس از هماهنگی با مالک ساختمان وارد منزل شده و این متهم را که قمه در حال تهدید همدست سارقش بود، بازداشت کردند.

سرهنگ خالقی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم چهار قبضه قمه و چاقو که از آن برای زورگیری استفاده می کردند به همراه تعدادی گوشی تلفن همراه، کارت عابر بانک و لب تاب مسروقه کشف و ضبط شد.

کلانتر ۱۲۴ قلهک تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کرده و عنوان داشتند که با در هک کردن رمز عبور کارت های عابر بانک اقدام به خرید های اینترنتی کرده و این در حالی بود که وجه نقد خرید ها را از کارت های مسروقه پرداخت می کردند.

با اقرارهای هر دو متهم به جرائم خود و همچنین استعلام های انجام شده از سوابق آنها مشخص شد که هر دو از سارقان حرفه ای و سابقه دار این محدوده می باشند که در پرونده آنها تعدادی زورگیری وجود دارد که طی آن هر دو متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

دستگیری ۳ سارق کارگاه صنعتی در لشگرک

کلانتر ۱۶۶ لشگرک از دستگیری سه سارق یک کارگاه صنعتی در محدوده لشگرک خبر داد و افزود: هر سه متهم هنگام انتقال اموال مسروقه بازداشت شدند.

سرگرد سیف الله نوایی بیان داشت: شب قبل یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده فوق متوجه رفتارهای سه مرد در کنار یک کارگاه صنعتی در این محدوده شده و برای بررسی موضوع و کشف حقیقت هر دو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: دقایقی بعد مشخص شد که این سه مرد مشکوک پس از شکستن قفل های کرکره یک کارگاه وارد آن شده و اقدام به جابجایی و سرقت اموال این کارگاه و انتقال آن به خودروی وانت خود کردند.

سرگرد نوایی ادامه داد: بلافاصله ماموران هر سه متهم را که از حضور ماموران تعجب کرده بودند، بازداشت و به همراه خودرو و اموال مسروقه به کلانتری منتقل کردند که طی بررسی های انجام شده هر سه به جرم خود اعتراف و اقرار کردند که با توجه به خلوتی محدوده مذکور، اقدام به سرقت از کارگاه های مذکور این محدوده می کنند.

کلانتر ۱۶۶ اضافه کرد: متهمان که “مهدی”، “حامد” و “محمد” نام داشتند پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شده و در بازرسی از وسایل داخل خودروی آنها اموالی از قبیل، دینام جرثقیل، دستگاه جوش بزرگ، دریل بزرگ، سنگ فرز، و تعدادی تجهیزات دیگر کشف و ضبط شد.

هر سه متهم با شکایت شاکی که به کلانتری دعوت شده بود، راهی دادسرا شده و اموال مسروقه به مالک آن باز پس داده شد.

فروشنده و خریدار مواد مخدر بازداشت شدند

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده ولنجک خبر داد و گفت: این متهم هنگام فروش مواد مخدر به یک معتاد شناسایی و بازداشت شد.

سرگرد جواد یاسینی در تشریح این خبر ادامه داد: شب قبل یکی از تیم های انتظامی کلانتری در محدوده ولنجک هنگام گشتزنی در محدوده فوق متوجه رفتارهای مشکوک یک راننده خودرو و یک موتورسوار شده و برای بررسی موضوع هر دو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در این بررسی مشخص شد که راننده خودروی مذکور توزیع کننده مواد مخدر است و فرد موتور سوار خریدار مواد مخدر است که با هماهنگی های میانشان اقدام به رد و بدل کردن مواد مخدر می کنند.

سرگرد یاسینی ادامه داد: بلافاصله هر دو متهم در حالی که سعی داشتند از محل بگریزند، بازداشت و در بازرسی های انجام شده در محل مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر بسته بندی شده از خودروی متهم اول و لباس های متهم دوم کشف و ضبط شد.

کلانتر ۱۶۳ عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجوییهای انجام شده به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر و خرید و فروش مواد روانگردان اعتراف کردند و این در حالی بود که موتورسوار بازداشت شده به ماموران گفت که معتاد است و برای تهیه مواد به راننده خودرو مراجعه کرده که بازداشت شده است.

هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر به همراه پرونده تکمیل شده به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.


خبرگزاری انتخاب |
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.