مارادونا: پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری ایران به من دروغ است!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ایسنا نوشت:

چند روز پیش رسانه‌های آرژانتینی از دعوت فدراسیون فوتبال ایران از مارادونا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل نوشتند.

روزنامه‌ “کلارین” آرژانتین نوشت: فدراسیون فوتبال ایران حاضر است برای حضور مارادونا در این مراسم و پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران ۱۰۰ هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت کند.

علاوه بر روزنامه‌ “کلاردین” چند روزنامه‌ انگلیسی هم خبر پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران به مارادونا را منتشر کردند.

مارادونا در گفت و گویی که با روزنامه‌ “الإمارات الیوم” داشت به انتقاد از رسانه‌های ایرانی پرداخت و پذیرفتن پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری ایران را شایعه محض دانست.

اسطوره فوتبال آرژانتین، گفت: بعضی از اشخاص با انتشار یافتن چنین سخنانی می‌خواهند شان و منزلتم را پایین آورند. غیر ممکن است که پیراهن تیم ملی کشورم را به هر ‌قیمتی بفروشم‌. چنین خبرهایی دروغ محض است.

مارادونا در ادامه سخنان خود فاش کرد که می خواسته به عنوان یکی از مهمان‌ها، در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل از او دعوت شود، اما درخواست او از سوی بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رد شد. او گفت: با ارسال نامه‌ای به بلاتر از او خواستم تا به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل حضور یابم، اما او دعوت من را رد کرد. بلاتر گفت که هیچ دعوت خاصی برای جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل وجود ندارد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، شانس بسیاری برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۴ دارد. پس از اختلاف او با بلاتر خبرهایی دربارهٔ احتمال حضور نیافتنش در مراسم “توپ طلا” به گوش می‌رسد. اسطوره فوتبال آرژانتین که یکی از گزینه‌های جانشینی ویاش بواش در نیمکت تاتنهام به شمار می‌آید در واکنش به احتمال حضور نیافتن رونالدو در مراسم “توپ طلا”، گفت: رونالدو آزاد است آن گونه که می‌خواهد تصمیم بگیرد. اگر او دوست ندارد در مراسم توپ طلا شرکت کند، باید به نظر او احترام گذاشت.

مارادونا دربارهٔ این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو؟ به حمایت از هموطن خود پرداخت و گفت: با وجود احترام بسیار به رونالدو باید بگویم که از نظر من مسی بهترین است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.