مارکوپولوی موتورسوار ویلچرنشین شد!/ همایونفر: دوباره به خلیج فارس برمی‌گردم

۱۸ام بهمن ،

Guinea (232)-2.JPG

بانوی موتورسواری که چندی است سفر خود را از چند کشور آغاز کرده و به ایران رسیده بود پس از تصادف در قشم مجبور شد سفر خود را نیمه تمام بگذارد.

مهسا همایونفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ اتفاق تصادف خود، اظهار کرد: قصد داشتم با موتور سفری را به خلیج فارس داشته باشم و از آبادان و چابهار هم دیدن کنم، اما با توجه به کمبود وقت سفرم را از بندرعباس آغاز کردم و به قشم رفتم. می‌خواستم پس از آن به خلیج فارس بروم، اما در روز دوم سفر در جاده‌ای بین جزیره «فاز» شهری به نام «سوزا» دچار اتفاق شدم.

وی ادامه داد: در روز اتفاق وقتی به همراه همسفر خود در جاده مورد نظر در حال تردد بودیم یک خودرو که دارای سرعت بسیار بالایی بود از عقب به موتور من برخورد کرد، شدت این تصادف به حدی بود که همسفرم بیهوش شد و من اگر کلاه ایمنی همراه نداشتم از ناحیه سر به شدت صدمه می‌دیدم.

وی خاطر نشان کرد: این تصادف سبب شکسته شدن دو پایم شد و پس از انتقال به بیمارستان در قشم تحت عمل جراحی قرار گرفتم و پلاتین در پاهایم کار گذاشتند. دو، سه روز در قشم ماندم و پس از آن به تهران منتقل شدم و درمانم در بیمارستان ادامه پیدا کرد و حدود ۱۵ روز در بیمارستان بستری بودم.

همایونفر اضافه کرد: پزشکان گفته‌اند که باید شش ماه روی ویلچر بنشینم و پس از آن حدود ۶ ماه هم با چوب راه بروم تا بعد از یک سال برای خارج آوردن پلاتین تحت عمل جراحی دیگری قرار بگیرم.

وی در پاسخ به این که آیا دوباره سوار موتور خواهد شد؟! گفت: من قبل از این اتفاق تصادفی نداشتم و هیچ اتفاقی در سفرهایم برایم رخ نداده بود. وقتی تصادف کردم همه می‌گفتند که دیگر موتور سوار نشوم، اما من این گونه نگاه نمی‌کنم و می‌خواهم سفر کردن با موتور را ادامه دهم. حتی فکر کردم که با ویلچر و به وسیله یک ون به قشم برگردم، چون دوست دارم حداقل این سفر را به اتمام برسانم، اما از سوی دیگر نیاز است که دوره فیزیوتراپی‌ام را تمام کنم و به همین سبب احتمالا تا چند روز دیگر به اسپانیا بر می‌گردم و پس از آن که دوره درمانم تمام شد دوباره به خلیج فارس خواهم آمد.

همایونفر اضافه کرد: فکر می‌کنم بازگشتم به ایران حدود یک سال دیگر باشد اما تصمیم خود را گرفته‌ام. این سفر را با موتور به پایان می‌رسانم.

به گزارش ایسنا، مهسا همایونفر یک بانوی موتور سوار ایرانی است که در اسپانیا زندگی می‌کند و تاکنون با موتور به کشورهایی همچون مراکش، گامبیا، گینه، پاکستان، ویتنام و … سفر کرده است. او قصد داشت پس از پایان سفرش در ایران با موتور به مکزیک سفر کند، اما اتفاق تصادف در قشم سفر او را ناتمام گذاشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.