مارکو اکتاویو:حالا دیگر بزرگان دنیا از ایران حساب می برند!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می گوید با دو برد برابر تیم های قهرمان دنیا ، انگیزه های ملی پوشان ایران فروکش نکرده است.

مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ دربارهٔ دو پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر تیم های برزیل و روسیه گفت:« قبل از هر چیز این پیروزی ها را به مردم ایران تبریک می گویم چون می دانم دیگر بازی های ما از تلویزیون پخش می گردد و مردم خوب ایران نمایش غرورانگیز بچه های شان را دیدند و همراه با آنها استرس یک نبرد تن به تن برای موفقیت را لمس کردند و حالا از این پیروزی خوشحال می باشند.»

او سپس دربارهٔ روندی که این تیم طی کرده تا حالا امروز یکی از بهترین تیم های دنیا باشد گفت:« ما دو سال است که بدون توقف و دست در دست هم داریم کار می کنیم. روزی که کارم را آغاز کردم ، آمدم که به روزهای بزرگ برسیم. روز استارت کارمان ، من این موفقیت را در ذهن داشتم و امروز خوشحالم که همانی هستیم که باید می شدیم. البته این بخشی از راه است و ما باید با قدرت به پیش برویم. بازی های جام بین قاره ای کمتر از جام جهانی نیست و شاید تیم های گلچین شده قدرتمندتری هم در این بازی ها می باشند که شکست دادن شان اصلا راحت نیست اما ما به مسیرمان ادامه می دهیم چون هدف داریم و می دانیم که چه می خواهیم بکنیم. من از ابتدا به تیمم اعتماد داشتم و اگر امروز برزیل و روسیه را شکست دادیم به سبب باوری است که بچه های تیم ملی ایران به خودشان پیدا کردند و خواستند که برنده باشند. همین جا بار دیگر این پیروزی ها را به مردمی هدیه می کنیم که می دانیم دوست مان دارند. می دانیم آنهایی که از تلویزیون های شان بازی را دیدند ، مثل آنهایی که در ورزشگاه تشویق مان کردند ، هیجان داشتند و حالا از این پیروزی افتخار می کنند. »

اکتاویو دربارهٔ جایگاه تیمش در فوتبال ساحلی دنیا هم گفت:«ما در این دو سال ۳ قهرمانی آسیایی داشتیم. ما توانستیم قهرمان اروپا را در برزیل ببریم. تلویزیون ایران همین امروز نشان داده که تیم ایران چقدر قشنگ بازی می کند. ما در جام جهانی هم تیم هفتم دنیا بودیم. این یعنی موفقیتمان شانسی نبوده است. ما داریم به پیش می رویم و باید همه دنیا به قدرت ساحلی بازان ایران احترام بگذارند. الان دیگر تیم های بزرگ دنیا از ایران حساب می برند . دیگر تیمی نیست که ایران را جدی نگیرد و می دانند حتی اگر با تمام قوا هم بیایند برابر تیم ما کاری دشوار دارند برای اینکه بخواهند از ما امتیاز بگیرند.حالا تمام دنیا به فوتبال ساحلی ایران احترام می گذارند و ما باید تلاش کنیم جایگاهی بالاتر و بهتر از تیم هفتم در دنیا داشته باشیم. یک جایگاه تثبیت شده و ماندگار.»

او دربارهٔ بردن برزیل و روسیه ، دو ابرقدرت فوتبال ساحلی دنیا هم گفت:«ما بسیار خوشحالیم که دو تیم قهرمان دنیا را بردیم. قطعا می دانید این بردها ساده بدست نیامده است. بچه های ما تا آخرین توان شان جنگیدند تا برنده باشند . اما این دو برد سبب نمی شود که فکر کنیم کار تمام شده ، درجا نمی زنیم و در باد این دو برد نمی مانیم. تیم من می داند اینجا آغاز رقابت ماست. هنوز ۳ بازی دیگر در پیش داریم. تیم ما الان صددرصد تمرکز دارد که بهترین بازی اش را برای بردن اجرا کند. راه ما ادامه دارد.»

آیا این سه بازی یعنی ، رسیدن به فینال و قهرمانی؟ اکتاویو سعی می کند این بار محتاط تر سخن بگوید:«ما گام به گام پیش می رویم. فردا ما فقط به این فکر می کنیم که ایتالیا را ببریم که سرگروه بشویم. بازی با ایتالیا برای ما بسیار اهمیت دارد. الان برای گفتن از آینده بسیار زود است. ما باید اول سرگروه باشیم تا در نیمه نهایی با فرصت بهتری به مصاف حریف برویم . این چیزی است که من از تیمم خواستم. جنگ برای سرگروهی و بردن تیم ملی ایتالیا.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.