مارکو اکتاویو از صعود تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید: سخت شد ولی از قهرمان دنیا نمی ترسیم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مارکو اکتاویو می گوید زمان بسیاری برای خوشحالی ندارند و باید برای بازی بزرگ با قهرمان دنیا آماده شوند.

به گزارش ممتاز؛مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دقایقی بعد از صعود تیم ایران از گروهش در گفت و گو اختصاصی با خبرآنلاین ؛ از اولین حضور ایران در جمع ۸ تیم نهایی بازی های ساحلی گفت:« خوشحالم و من هم تبریک می گویم. مزد زحمات مان را گرفتیم. البته قصه پیچیده ای بود اما خوشبختانه آخر قصه ما صعود کردیم. از این بابت به همه مردم ایران ، بازیکنان تیمم و مسئولان فدراسیون تبریک می گویم. »

بازی با اوکراین اگرچه همراه با شکست شد اما ایران با نتیجه اش به جمع تیم های صعود کننده رسید. او از این بازی می گوید:« بازی خوبی نشد چون ما در این بازی ۲ مشکل بزرگ داشتیم. اول اشتباهات فردی مان در زمین و دیگری هم بدشانسی بود. ۲ گلی که خوردیم از یک سو و دو توپی که به تیر دروازه زدیم حاصل همین مشکلاتی بود که اشاره کردم. ما می توانستیم این بازی را ببریم و صعود ساده تری داشته باشیم اما مهم این است که حالا صعودمان قطعی شده. »
البته از اینجای کار به بعد قرعه سختی به ایران خورده است. مصاف با روس ها که قهرمان دنیا می باشند. تیم ملی باید صبح پنجشنبه به مصاف روس ها بروند. اوکتاویو در این باره می گوید:« بازی سختی داریم. روس ها قهرمان دنیا می باشند اما ما از فردا استارت می زنیم. تمرین ، تمرین و تمرین. این راهی است که سبب می گردد در زمین اشتباه نکنی. من برنامه ام این است. باید در آن بازی هوشیار باشیم و قرار نیست که از حالا خودمان را بازنده بدانیم یا بترسیم.»

۴۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.