مافیای پولی در بزنگاه خود را نشان می‌دهد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد عدم کاهش نرخ ارز بیش از مبلغ مورد نظر گفت: متاسفانه لابی‌های اقتصادی و مافیای قوی پولی که از کاهش قیمت ارز متحول می‌شوند در بزنگاه‌های اقتصادی وارد شده و نفوذ خود را نشان می‌دهند.

“محسن صرامی‌فروشانی” نماینده خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،  در مورد نوسانات اخیر بازار طلا و ارز و همچنین اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در مورد عدم کاهش نرخ ارز بیش از مبلغ مورد نظر گفت:‌ اظهارنظر رئیس بانک مرکزی در مورد عدم کاهش قیمت دلار بیش از رقم فعلی و همچنین خبرها انتشار یافته در مورد مذاکرات اخیر صورت گرفته در سفر هیات دولت به نیویورک با تثبیت قیمت طلا و ارز در بازار ایران مغایرت دارد.   
 
وی افزود: همانطور که در شرایطی دولت اجازه صعودی بودن نرخ‌ها در بازار را می‌دهد باید اجازه نزول قیمت‌ها به همان نسبت در بازار را بدهد.   
 
صرامی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه لابی‌های اقتصادی و مافیای قوی پولی که از کاهش قیمت ارز متحول می‌شوند در بزنگاه‌های اقتصادی وارد شده و نفوذ خود را نشان می‌دهند.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین اظهار داشت: مطمئنا اگر متولیان اقتصادی  با همان تفکر جناب آقای طیب‌نیا، کمتر در این رابطه مصاحبه و اظهارنظر کنند و بیشتر به دنبال اعمال سیاستگذاری‌های مطلوب باشند بهتر و سازنده‌تر است.   
 
نماینده مردم خمینی‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه مسائلی که سبب کاهش قیمت دلار در بازار می‌شد در چند روز اخیر دچار پیچیدگی خاص شده که سبب شد روند افزایشی قیمت در حوزه ارز را در چند روز اخیر شاهد باشیم.   

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.